Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Canalizare menajera in localitatile Siria, Galsa si Masca - ETAPA I"


Anunt de participare numarul 73352/10.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SIRIA
Adresa postala: Siria, str. Regiment 85 Infanterie, nr.184, judetul Arad, Localitatea: siria, Cod postal: 317340, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN BOT, Tel.0257-531101, In atentia: Pintean Cosmin Catalin, Email: [email protected], Fax: 0257-531449
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Canalizare menajera in localitatile Siria, Galsa si Masca - ETAPA I"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Arad, comuna Siria, pe strazi din localitatea Siria, in intravilanul localitatii(pasune)si pe marginea DJ 709
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin contract se doreste reabilitarea unui canal menajer in lungime totala de 2620 m si construirea unei statii de epurare de tip modular.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-in conformitate cu caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 126, 788.77EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare la licitatie in cuantum de 20.000 euro(curs BNR din data constituirii).-garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din valoarea contractului(fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din fonduri PHARE si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
-certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;
-pentru persoane juridice romane certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, respectiv certificatul de inregistrare si certificatul de inregistrare fiscala;
-pentru persoane juridice(fizice)straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu legislatia statului in care ofertantul este rezident precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele vor fi prezentate in traduceri legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale;
-obligatii contractuale fata de alti beneficiari;
-bilant contabil pentru exercitiul fiscal 2007 vizat si inregistrat de organele competente;
-informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani- minim 11000000 lei RON;
-solvabilitate patrimoniala- mai mare de 30%;
-lichiditate generala- mai mare de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-fisa de experienta similara-se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a unuia sau maxim 3 contracte de lucrari similare cu o valoare cumulata de 1800000 lei RON;
-recomandari-se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare lucrare prezentata la experienta similara. Recomamdarile aferente lucrarilor efectuate pentru beneficiari din Romania vor fi vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii si vor fi insotite de copii ale proceselor verbale la terminarea lucrarilor;
-informatii privind dotarile specifice-lista minima a tipurilor de utilajr va corespunde cu lista utilajelor necesare pentru executarea lucrarilor;
-resurse umane-este obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii sa fie numit un responsabil tehnic cu executia(RTE) si un controlor de calitate(CQ).Se vor preyenta certificatele doveditoare pentru RTE si CQ(inclusiv legitimatiile cu valabilitate la zi pentru RTE);
-informatiim privind subcontractantii;
-standarde de asigurare a calitatii- ISO 9001 sau echivalent;
-standarde de protectia mediului- ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: -la casieria autoritatii contractante in urma unei cereri.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2009 13:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare, observatori acreditati, reprezentanti ai ofertantilor cu delegatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2005-Coeziune economica si sociala -" Schema de granturi pentru sprijinirea initiativelor in sectoarele prioritare de mediu, cod Perseus RO 2005/017-553.04.01.04.01.43
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Siria
Adresa postala: str. Regiment 85 Infanterie, nr. 184, Localitatea: Siria, Cod postal: 317340, Romania, Tel.0257531101, Email: [email protected], Fax: 0257531449, Adresa internet (URL): http: //primariasiria.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2009 18:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer