Licitatie Publica - Canalizare menajera in sistem centralizat comuna Boteni, judetul Arges
Anunt de participare numarul 24417/19.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTENI (PRIMARIA COMUNEI BOTENI)
Adresa postala: Judetul Arges, comuna Boteni, sat Boteni, nr.548, cod postal 117130, Localitatea: Boteni, Cod postal: 117130, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN VIJAN, Tel.0248295299, Email: [email protected], Fax: 0248295299
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare menajera in sistem centralizat comuna Boteni, judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Boteni, judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare lucrari canalizare menajera in comuna Boteni satele: Boteni, Balabani, Lunca, Muscel, judetul Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executare lucrari canalizare menajera in comuna Boteni satele: Boteni, balabani, Lunca, Muscel, judetul Arges - conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 50.000 lei, constituita prin scrisoare de garatie bancara sau cu OP in contul RO80TREZ04724740271XXXXX deschis la Trezoreria Campulung - cod fiscal 4318431
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate prin OG 7/2006 - in baza programului de dezvoltare a infrastructurii rurale, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea, este necesar sa fie legalizata numai in cayul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cazier fiscal;Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34&2006; Certificat privind plata taxelor si impozitelor exigibile la bugetul de stat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale; Certificat constatator de inregistrare la O.R.C.; Certificat constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri, media anuala pe fiecare din ultimii 3 ani 9.999.999 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Profitul net pe ultimii 3 ani auditati sa fie pozitiv; Lichiditatea generala pe fiecare din ultimii 3 ani sa fie peste 140%; Solvabilitatea patrimoniala pe fiecare din ultimii 3 ani sa fie peste 40%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; Standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001/2000. ISO 14001/2004, certificatul de atestare OHSAS 18001/2004; Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 2 contracte similare ca natura si complexitate cu lucrarea licitata avand fiecare o valoare de minim 1.750.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante sau cu OP in contul RO80TREZ04724740271XXXXX deschis la Trezoreria Campulung
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2007 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante - Primaria comunei Boteni, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str.Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248/219375, Fax: 0248/219376
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleuos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator. Deciziile Consiliului pot fi atacate in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Boteni
Adresa postala: comuna Boteni, sat Boteni, Localitatea: Boteni, Cod postal: 117130, Romania, Tel.0248/295299, Email: [email protected], Fax: 0248295299
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2007 13:30