Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA IN SISTEM CENTRALIZAT,IN COMUNA TIGVENI,JUD.ARGES
Anunt de participare numarul 70481/05.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TIGVENI (PRIMARIA TIGVENI)
Adresa postala: Com. Tigveni, Jud. Arges, Localitatea: Tigveni, Cod postal: 117740, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU DORU SLATINEANU, Tel.0248742010, Email: [email protected], Fax: 0248742010, Adresa internet (URL): -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA IN SISTEM CENTRALIZAT, IN COMUNA TIGVENI, JUD.ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA TIGVENI, JUD.ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si executia contractului de canalizare si epurarea apelor uzate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE SI EXECUTIA CANALIZARII IN COMUNA TIGVENI, JUD.ARGES
Valoarea estimata fara TVA: 4, 075, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 53000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT SI BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
INDIVIDUAL SAU ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura , copie dupa CUI , Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007)- informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2006, 2005)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007) atat in lei cat si in euro. Cifra de afaceri medie anuala sa fie de cel putin 12.000.000 lei sau echivalentSe vor prezenta declaratii bancare din care sa reiasa urmatorii indicatori economici: - Lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani =110%; - Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani =30%.Scrisoare de bonitate bancara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(proiectant).Ofertantul(executantul) va face dovada faptului ca in ultimii 5 ani a executat cel putin o lucrare in domenii de alimentare cu apa si/sau canalizare, tratarea apelor menajere, in valoare de minim 1.200.000 lei Ofertantul, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (dotare minima): a) utilaje de sapat santuri 4 buc; b) utilaj echipat cu picon 2 buc; c) motocompresor 2 buc; d) aparat sudura electrofuziune 4 buc; e) masina sudura cap la cap 2 buc; f) generator curent electric 4 buc; g) aparat sudura electric 2 buc; h) betoniera 2 buc; i) compactor 4 buc; j) autobasculanta 1 buc; k) masini transport 10 buc; l) banc probe de presiune 1 buc; m) echipament foraj dirijat 1 buc. Ofertantul trebuie sa prezinte sistemul propriu de conducere si sa detina certificat ISO 9001:2000, ISO: 140001 si OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
GARANTIA ACORDATA LUCRARII
10%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII PROPUS PENTRU REALIZAREA INVESTITIEI
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Achitarea la sediul autoritatii contravaloarea caietului de sarcini
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2009 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI TIGVENI, JUD.ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEIPERSOANE IMPUTERNICITE DIN PARTEA OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Strada Stravopoleos, Nr.6, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030004 , Romania , Tel.0213104641 , Email: [email protected] , Fax: 0213104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030004, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Adresa postala: Calea Victoriei, Nr.22, , Localitatea: Pitesti , Cod postal: 110017 , Romania , Tel.0248219374 , Fax: 0248219947 , Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la primirea unui act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL TIGVENI
Adresa postala: COMUNA TIGEVENI, JUD.ARGES, Localitatea: TIGVENI, Cod postal: 117740, Romania, Tel.0248742010, Email: [email protected], Fax: 0248742010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2008 10:51