Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA DANES, JUDETUL MURES
Anunt de participare numarul 23005/10.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DANES (PRIMARIA COMUNEI DANES JUD. MURES)
Adresa postala: COMUNA DANES STR. PRINCIPALA NR. 390, Localitatea: Danes, Cod postal: 547200, Romania, Punct(e) de contact: CODRUTA JOLDES, Tel.0265/762212, Email: [email protected], Fax: 0265/762212, Adresa internet (URL): www.primariadanes.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA DANES, JUDETUL MURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA DANES, JUDETUL MURES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIREA UNUI SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE MENAJERA A LOCALITATII DANES , JUDETUL MURES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOATE LUCRARILE CONFORM LISTELOR DE CANTITATI DIN PROIECT
Valoarea estimata fara TVA: 2, 527, 516EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE :25 000 RONGARANTIA DE BUNA EXECUTIE :10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN FONDURI FINANTATE PRIN OGR NR.7/2006 SI BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44/OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
TRANSE DE PLATA : TREI . DURATA DE EXECUTIE A CONTRACTULUI , TERMEN MAXIM APROBAT :8 SEPTEMBRIE 2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OGR NR.34/2006 , INSOTITA DE CERTIFICATE CONSTATATOARE IN ORIGINAL PENTRU INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT , INCLUSIV CELE LOCALE , EMISE CU CEL MULT 30 ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTELOR . CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC DE PE LANGA TRIBUNALUL JUDETULUI IN CARE ESTE INREGISTRAT OPERATORUL ECONOMIC. AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE SAU ALTE DOCUMENTE ECHIVALENTE : STATUT, CONTRACT DE SOCIETATE , ACTE ADITIONALE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3ani Scrisoare de bonitate bancara Bonitate financiara Contract de credit sau scrisoare de confort cu valoarea maxima a creditului obtenabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani de cel putin 2 ori valoarea contractului. Profit net pozitiv pe ultimul an contabil. Lichiditate generala mai mare de 100% Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30% Contract de credit de peste 35% din valoarea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari similare Sistemul de management al calitatii Echipamentul din dotare alocat proiectelor Experti pentru executia lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3. Certificat de un organism de acreditare Suficient ca numar si structura Sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE , CASIERIE , NUMERAR SAU OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2007 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM GUVERNAMENTAL OGR NR.7/2006 , MASURA 2.1-DEZVOLTAREA SI IMPUNATATIREA INFRASTRUCTURII RURALE , SUBMASURA : CANALIZARE MENAJERA IN SISTEM CENTRALIZAT IN ZONELE RURALE
VI.3) Alte informatii
O VIZITA PE TEREN VA FI ORGANIZATA IN DATA DE 27.07.2007 , INCEPAND CU ORELE: 10
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTERSTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TG.MURES
Adresa postala: STR.JUSTITIEI , NR.1, Localitatea: TG.MURES, Cod postal: 540235, Romania, Tel.0265/269363, Email: [email protected], Fax: 0265/269199, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 alin.1 coroborat cu alin.2 din oug nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL DANES
Adresa postala: STR. PRINCIPALA , NR. 390, Localitatea: DANES, Cod postal: 547200, Romania, Tel.0265/762212, Email: [email protected], Fax: 0265/762212, Adresa internet (URL): www.primariadanes.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2007 14:06