Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE com Ghelinta jud Covasna


Anunt de participare numarul 81986/10.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHELINTA
Adresa postala: loc.Ghelinta jud.Covasna nr.345, Localitatea: Ghelinta, Cod postal: 527090, Romania, Punct(e) de contact: ANNA CSEH, Tel.0267345002, Email: [email protected], Fax: 0267345002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE com Ghelinta jud Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com.Ghelinta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie, constructii-montaj, construirea retea de canalizare si statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252120-5-Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 698, 336EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 142.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin bugetul de stat, in transe de finantare, aprobate prin hotarari ale Guvernului, la propunerea Secret. General al Guvernului, conform prevederilor art.8 alin.(2) din O.G. NR.7/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractana solicita ca in cazul unei asocieri, acordul/contractul de asociere sa fielegalizat inainte de semarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
1.Completarea Formularului nr. 12 A "Declaratie privind eligibilitatea";
2.Completarea Formularului nr. 12 B "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006";
3.Completarea Formularului nr. 12 C "Declaratie privind calitatea de participant la procedura";
4.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale respectiv bugetul local;
5.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;
6.Copie dupa Certificatul de inregistrare;
7.Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima:
1.Completarea Formularului Informatii generale;
2.Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani( 2006, 2007, 2008 );
3. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv;
4. Lichiditatea generala conform ultimului
bilant contabil anual peste 100%;
5. Solvabilitatea patrimoniala conform
ultimului bilant anual sa fie peste 30%.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala peste 100%.Solvabilitate patrimoniala peste 30%.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii treiani va fi de cel putin 21.000.000 lei din lucrari de constructii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
1. Prezentare Formular nr. 12 H "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, detinute de operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari";
2. Prezentare Formular Nr. 12 I" Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
3. Prezentare Formularul 12 F " Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani";
4. Certificat ISO 9001:2001;
5. Certificat ISO 14001:2005;
6. Certificat OSHAS 18001;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul sa aiba in dotarea proprie in chirie sau in colaborare capacitati tehnice care sa asigure realizarea in bune conditii a lucrarilor licitate: - baza de productie cu statie debetoane functionala si atestata;
- baza de productie asfalt, functionala, atestata cu autorizare de mediu, la o distanta care sa asigure livrarea asfaltului la parametri optimi;
- ateliere;
- depozite;
- parc de utilaje functional.2. Se va prezenta lista personalului de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, inclusiv CVuri, diplome si certificate de calificare, sau alte documente prin care se atesta ca cerintele sunt indeplinite , cerinte minime :2 RTE , 1 CQ , 1 sef santier cu experienta minima 20 ani.3. In ultimii 5 ani , lucrari de constructie, in valoare totala de minim 1, 7 mil. Euro. Recomandari de la beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2009 10:00
Locul: Primaria Ghelinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie.Reprezentanti ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BRASOV-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: Bd.Eroilor, nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268413741
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf.art 256 sin OUG 34, termenul de exercitare a cailor de atac este de 5 zile de la data luari la cunostinta a rezultatului licitatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei Ghelinta
Adresa postala: Ghelinta, nr.345, jud Covasna, Localitatea: Ghelinta, Cod postal: 527090, Romania, Tel.0267-345002, Email: [email protected], Fax: 0267-345002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer