Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE COMUNA BIXAD
Anunt de participare numarul 34459/01.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BIXAD (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BIXAD, JUD. COVASNA)
Adresa postala: STR. CIUCULUI NR. 558, ,Localitatea: Bixad, Cod postal: 527116, Romania, Punct(e) de contact: TEREZIA GOCZ, Tel.0267-365983, In atentia: BACS MARTON CSABA, Email: [email protected], Fax: 0267-365983, Adresa internet (URL): BIXAD, STR. CIUCULUI NR. 558, JUD. COVASNA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE COMUNA BIXAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA BIXAD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANALIZARE MENAJERA PVC IN LUNGIME TOTALA DE 3, 9 KM SI STATIE DE EPURARE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 300 RON, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SI PERIOADA DE GARANTIE MINIMA DE 24 LUNI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.G. NR. 7/2006 SI BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SI SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitate conf. formular, certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local si de stat valabile, cazier judiciar, certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, autorizatii de functionare/altele echivalente, documente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare ori apartenentaprofesionala, persoana juridica inregistrata cu domeniul de activitate corespunzator,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. scrisoare de garantie bancara, 2. cifra medie de afeceri pe ultimii 3 ani
3. bilant contabil pe ultimii 3 ani
4. solvabilitate patrimoniala
5. Lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. minim 2 milione euro, 1 euro=3, 55 lei3. pe anii 2004, 2005, 2006, 4. nivel minim impus 30%5. nivel minim impus 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista principalelor lucrari,
2.lista de experienta similara,
3. declaratii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii,
4.informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii,
5.informatii privind subcontractantii,
6.standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.ultimii 5 ani conform formularului C3, 2.realizarea in ultimii 5 ani a doua contracte de natura si complexitatea similara in valoare minima de 1.600.00 lei echivalent a 500.000 eoro/contract, 3.conform Formular E, 4.CV-uri, calificari conform modelului ptr. personalul cheie in indeplinirea contractului, efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani, 5.daca executa mai mult de 10% din totalul lucrarii vor prezenta documentele de calificare solicitate pentru operatorul economic titular al ofertei, in fisa de date a achizitiei, 6.sistem propriu,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: caseria primariei comunei Bixad,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2007 11:00
Locul: Primaria comunei Bixad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentant imuterniciti ai ofertantilor, experti in comosia de evaluare, observatori UCVAP,
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncr.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 13:01