Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare menajera si statie de epurare, comuna Lueta, Judetul Harghita


Anunt de participare numarul 48704/04.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUETA (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: com. Lueta, str. Principala nr.397, jud. Harghita, Localitatea: Lueta, Cod postal: 537140, Romania, Punct(e) de contact: IDA EMESE DEMETER, Tel.0266220729, In atentia: Gyorgylorincz Erno, Email: [email protected], Fax: 0266220534
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare menajera si statie de epurare, comuna Lueta, Judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Lueta, Judetul Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de canalizare si construirea statiei de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45252000-8-Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale, de statii de epurare si de statii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii statia de epurare alcatuit din bazinele de epurare si din constructia care adaposteste echipamentele mecanice conform caietului de sarcini.
Obiecte de lucrari:
-reteaua de canalizare menajera stradala
-bazinele de epurare
-cladiri anexe
-obiecte anexe
Valoarea estimata fara TVA: 4, 453, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat conform HG. 904/2007, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: completare: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG 34/2006. Certificat constator emis de ORC /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original, pers.jur.straine documente care dovedesc o forma de inreg.in tara de origine/apartenentala o asociere profesionala. Cerinta min: certificat de atestare fiscala pentru plata obligatilor de stat si datoriilor bugetului local conform celor prevazute in documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe anii 2006, 2007 vizat de DFP.
Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pa ultimii 3 ani 2 milioane RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimi 5 ani,
Lista de experiente similare
Decl.privind echipamente tehnice, utilaje si instalatii. Info.privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarrea calitatii. Informatii privind subcontractantii, informatii privind asocierea, Standarde de asigurare a calitatii, standarde de protectie a mediului, standarde de protectiea muncii si alte conform doumentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular C1.Realizarea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte in val.min.50000 EUR sau echivalent. Completare formular 12H.Completare formular 12I, prezentarea Cv pt min 2 persoane cheie in indeplinira contractului, calificari ale personalului. Efective medii anuale ale personalului pe ultimele 12 luni, min 20 persoane. Cerinta minima: existenta min. 1 inginer constructor in constructii edilitare. Completare formular Decl.privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant. Completare formular 12G (acord de subcontractare). Cerinte privind eligibilitatea inregistrarea si indeplinirea oblig.sunt obligatorii si pt.subcontractanti. Asociere: Liderul trebuie sa indeplineasca min70% din cerinte minime de calificare pentru cifra de afaceri, experiente similare. Completare formular Acord de asociere. Extras din manualul calitatii, planul calitatii pt.lucrare conform legislatiei in vigoare.ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 sau echivalent sau acestea sa fie in curs de implementare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul total al ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 14:00
Locul: Primaria Lueta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati (dupa caz), reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si invitati oficiali
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini se pot procura de la sediul autoritatii contractante contravalorii 100 RON platibil la caseria autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionarea a contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0400213104641, Email: [email protected], Fax: 0400213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: Str. Gheorghe Doja nr.6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266310145, Fax: 0266310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Harghita
Adresa postala: Str. Gheorghe Doja nr.6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266310145, Fax: 0266310145
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer