Licitatie Publica - Canalizare menajera si statie de epurare comuna Sugag, judetul Alba
Anunt de participare numarul 23290/12.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUGAG
Adresa postala: comuna Sugag, nr. 232, judetul Alba, Localitatea: Sugag, Cod postal: 517775, Romania, Punct(e) de contact: Sediul Primariei comunei Sugag, Tel.0258746177, In atentia: ALIN LUCIAN RUSNEAC - tel :0730707545, Email: [email protected], Fax: 0258746177, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare menajera si statie de epurare comuna Sugag, judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile: Sugag, Dobra si Martinie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul propune realizarea magistralei sistem de canalizare si a statiei de epurare pentru localitatile Sugag, Dobra si Martinie. Proiectul va deservi 2960 persoane, momentan, cu perspectiva de dezvoltare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lung=9740ml. Conductele vor fi sub rigole de colectare a apelor pluviale. Din calculul hidraulic a rezultat o retea cu diametrul de 255 mm, din PVC si camine. Capacit. St. de Ep.=433 mc/zi momentan.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 211, 647RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 84.000 RON. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA se va constituii prin retineri succesive din situatiile de plata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OUG 7/2006 si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii - SR EN ISO 9001 si certificat privind standardele de protectia mediului SR EN 14001. Certificate din care sa reiese ca nu are datorii. Declaratie de eligibilitate. Certificatul constatator eliberat de O.R.C de pe langa instanta competenta, in copie legalizata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii necesar pentru indeplinirea unui astfel de contract lucrari de canalizare.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de O.R.C.in copie legalizata , pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2004-2006).Obligatii contractuale in desfasurare - prezentare listei cu obligatiilor contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1250000, 00 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani.Declaratie privind dotarea tehnica-prezinta avantaj: proprietatea asupra utilajelor.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere.Responsabili cu executia si calitatea. Sistem de management al calitatii pentru lucrari de canalizare.Experienta similara.Recomandari din partea altor beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar cu o valoare de 1550000, 00 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2210/10.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la casierie Primarie comunei Sugag
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.08.2007 11:00
Locul: Sediul Primarie comunei Sugag
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care vor avea asupra lor imputernicirea si cartea de identitate/ B.I. sau pasaportul - dupa caz
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6., sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6., sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei comunei Sugag
Adresa postala: comuna Sugag, nr. 232, judetul Alba, Localitatea: Sugag, Cod postal: 517775, Romania, Tel.0258 746177, Email: [email protected], Fax: 0258 746177, Adresa internet (URL): www.sugag.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2007 08:36