Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA RONA DE SUS ? JUDETUL MARAMURES


Anunt de participare numarul 113461/27.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Rona de Sus (PRIMARIA RONA DE SUS)
Adresa postala:  RONA DE SUS, NR. 1286, Localitatea:  Rona de Sus, Cod postal:  437250, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN ROMANIUC, Tel. 0262-362128, Email:  [email protected], Fax:  0262-362128, Adresa internet (URL):  www.primariaronadesus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNARONA DE SUS ? JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNARONA DE SUS ? JUDETUL MARAMURES
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia retea de canalizare menajera cu o lungime de 7, 5 km , construire statie de epurare achizitionare si instalare statie de epurare, 5 statii de pompare, conform listelor de cantitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
42996000-4-Utilaje de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
51510000-0-Servicii de instalare de utilaje si de echipament de uz general (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia retea de canalizare menajera cu o lungime de 7, 5 km , construire statie de epurare achizitionare si instalare statie de epurare, 5 statii de pompare, conform listelor de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 761, 573.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 67.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si bugetul de stat (OG 7/2006).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta , Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local , alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva, CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului 314/2010 emis de Presedintele ANRMAP, Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. , Copie dupa Certificatul de inregistrare, Persoane fizice romane/Autorizatie de functionare / altele echivalente, Persoane juridice / fizice straine/Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana. Toate celelalte acte cerute pentru ofertanti, din capitolele prezentei fise, vor fi depuse de catre ofertantul strain sub forma de copie+ traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007), vizat si inregistrat la organele competente .- prezentarea unei scrisori de bonitate bancara sau orice alt document eliberat/vizat de institutiile competente (ex. D.G.F.P.) din care sa rezulte principalii indicatori financiari ai ofertantului .
-Identificare financiara -Formular B4
-Cifra de afaceri-Formular B2
-Capacitate financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual sa fie de cel putin 100%;
- cifra medie de afaceri realizata in ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (lucrari de constructii)sa fie de minim 13.520.000 lei-Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow-ul de executie al acestei lucrari pentru o perioada de minim 3 luni.Cerinta minima pentru capacitatea financiara a operatorului economic de a sustine lucrarea este de 1.900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind principale lucrari executate in ultimii 5 ani -Formularul 12 F-Experienta similara -formularul B3-Resurse umane - formularele 12 Isi 12 J
-Informatii privind utilajele si echipamentele tehnice -formularul 12H-Standarde de asigurarea calitatii-Standarde de protectia mediului-Standarde de protectia a muncii
-Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea standardelor de protectie a muncii conform legislatiei in vigoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va prezenta unul sau mai mute contracte similare( executie retele de canalizare, statii de epurare si statii de pompare de ape reziduale) executate in ultimii 5 ani insotite de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala dupa caz si recomandari ale beneficiarilor a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 5.000.000 lei-- 1 sef de santier inginer sau subinginer profil constructii ? experienta de minim 7 ani ;
- 1 inginer profil electric ;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre organele competente in domeniulconstructii edilitare si de gospodarire comunala ;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre organele competente in domeniulconstructii civile- 1 responsabil cu controlul calitatii (CQ) atestat/numit de catre organele competente in domeniul aferent contractului ? constructii edilitare si de gospodarire comunala;
- 1 responsabil cu protectia muncii ;
- personal calificat in domeniu, respectiv : instalatori (minim 4), excavatoristi (minim 3) , soferi (minim 4) .-personal necalificat ? minim 10 persoane .- Ofertantii vor face dovada detinerii sub orice forma (proprietate, leasing, chirie)a cel putin urmatoarelor utilaje : -3 excavatoare;
-1 buldoexcavator;
-3 autobasculante de cel putin 16 to;
-2 autoutilitare;
-2 generatoare de curent electric- 1 electropompa de apa de cel putin 8, 1 KW ;
- 1 motopompa de apa de cel putin 6, 6 KW.-ISO 9001 sau echivalent, eliberat pentru domeniul aferent contractului (lucrari de canalizare / edilitare si gospodarire comunala ). Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare.-ISO 14001 sau echivalent, eliberat pentru domeniul aferent contractului (lucrari de canalizare / edilitare si gospodarire comunala ). Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare.-OHSAS 18001 sau echivalent, eliberat pentru domeniul aferent contractului (lucrari de canalizare / edilitare si gospodarire comunala ). Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costurile de exploatare anuale ale statiei de epurare
45%
Descriere: costuri de expl. anuale mai mici au punct. maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2011 10:30
Locul: PRIMARIA RONA DE SUS , LOC. RONA DE SUS NR. 1286 JUD. MARAMURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, documentatia de atribuire nu a fost postata electronic. Se poate ridica de la sediul Primariei Rona de Sus , loc. Rona de Sus, nr. 1286 jud. Maramures in urma unei solicitari scrise .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310 4641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310 4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Maramures
Adresa postala:  B-dul Republicii nr. 2A, jud. Maramures, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430264, Romania, Tel. 0262-218235, Email:  [email protected], Fax:  0262-218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI RONA DE SUS
Adresa postala:  NR. 1286, JUD. MARAMURES, Localitatea:  RONA DE SUS, Cod postal:  437250, Romania, Tel. 0262362128, Email:  [email protected], Fax:  0262362128, Adresa internet (URL):  www.ronadesus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2010 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer