Licitatie Publica - Canalizare menajera si statie de epurare in comuna Rastolita, jud.Mures
Anunt de participare numarul 68193/05.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RASTOLITA(CONSILIUL LOCAL RASTOLNITA)
Adresa postala: COM. RASTOLITA, NR.335 JUD MURES, Localitatea: Rastolita, Cod postal: 547480, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE MOGILA, Tel.0265/532202;0265/532339, Email: [email protected], Fax: 0265/532202;0265/532339, Adresa internet (URL): www.comunarastolita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare menajera si statie de epurare in comuna Rastolita, jud.Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Rastolita cu satele apartinatoare: Andreneasa, Borzia, Galaoaia, Iod, Rastolita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia retelei de canalizare menajera si a statiei de epurare in comuna Rastolita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt cuprinse in caietul de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 8, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.12.2008 pana la 31.08.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie - 82.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul multianual prioritar de mediu si gospodarire a apelor, OG nr.40/2006, aprobata prin HG 904/2007 si bugetul local al UAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat de inregistrate fiscala si Certificat constatator emise de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilant contabil la 31.12.2007, Proiectii financiare pe urmatorii 2 ani, asigurarea cash-flow-ului pe durata executarii contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani va fi de cel putin 25.000.000 lei, iar profitul net pozitiv, posibilitatea de a accesa ca si credit o suma mai mare de 2.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, formulare din care sa rezulte experienta similara, Certificate ISO9001, ISO14001, OHSAS18001 sau echivalente, Declaratie privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: cel putin o lucrare cu o valoare mai mare de 2.460.000 lei, avand aceeasi natura si complexitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma unei solicitari scrise, transmise prin fax la nr. 0265-532339, modalitatea de plata: prin casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local al comunei Rastolita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai operatorilor economici care au depus oferta sau reprezentanti imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3204642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Reghin
Adresa postala: Str.Petru Maior, nr.45, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Tel.0265-525655
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Rastolita
Adresa postala: Comuna Rastolita, sat Rastolita, nr.335, jud.Mures, Localitatea: Rastolita, Cod postal: 547480, Romania, Tel.0265-532202, Email: [email protected], Fax: 0265-532339
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2008 11:19