Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare menajera si statie de epurare in comuna Sancraieni- judetul Harghita


Anunt de participare numarul 19926/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SANCRAIENI
Adresa postala: SANCRAIENI NR.522, Localitatea: Sancraieni, Cod postal: 537265, Romania, Punct(e) de contact: JOZSEF BOJTE, Tel.0266-332502, 0266-332514, Email: [email protected], Fax: 0266-332741, Adresa internet (URL): www.csikszentkiraly.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare menajera si statie de epurare in comuna Sancraieni- judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sancraieni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conducte PVC Dn 250 -12.8 km, Conducte PVC 300- 1.8 km. Conducte de refulare PEHD- 700ml, subtraversari CF, DN, DJ si cursuri de apa- 15-buc, refaceri santuri, spatii verzi, drum pietruit: 11500 mp, construire statie de epurare, 1 buc statie de pompare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232410-9 - Lucrari de asanare (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala conform proiect tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 40000Ron, garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat din programul national de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural , conform OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
O forma de asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada inregistrarii la ORC, Certificare fiscala privind achitarea datoriilor fata de bugetul de stat si bugetul local Declaratii de eligibilitate conform art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, bilanti contabil pe ultimii 3 ani, solvabilitate patrimoniala, lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada capacitatii de sustinere financiaraa lucrarii in procent de minim 32% din valoare minim 12000000 Ron , bilanti obligatoriu pozitiv pe fiecare din ultimii 3 ani(active circulante nete > 0 minim 30% minim 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in lucrari similare, dovada existentei capacitatii profesionale a personalului, asigurare cu dotari tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada realizarii in ultimii 5 ani a minim 3 lucrari similare, din care minim o lucrare in valoare de cel putin 3500000 ron, avand cel putin 15 km. conducte de canalizare si statie de epurare .Se solicita: pentru sef de santier- studii superioare de specialitate si minim 6 ani vechime; pentru responsabil tehnic- atestare minister de specialitate, dovada posedarii dotarilor si echipamentelor tehnice la nivelul complexitatii lucrarii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1653
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1200 USD
Conditii si modalitate de plata: Prin cumparare directa la caseria primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 12:00
Locul: Sediul primariei -comuna Sancraieni, Adresa: Sancraieni nr. 522, judetul Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor, observatori cu copie dupa B.I sau C.I
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data primirii comunicarii rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sancraieni
Adresa postala: Sancraieni nr. 522, Localitatea: Sancraieni, Cod postal: 537265, Romania, Tel.0266-332502, Email: [email protected], Fax: 0266-332741, Adresa internet (URL): www.csikszentkiraly.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer