Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare menajera si statie de epurare in comuna Madaras, judetul Harghita


Anunt de participare numarul 82324/15.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Madaras
Adresa postala: Str. Principala nr. 193, Localitatea: Madaras, Cod postal: 537071, Romania, Punct(e) de contact: Biro Laszlo, Tel.0266-335824, Email: [email protected], Fax: 0266-335824, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Comuna Madaras
Adresa postala: Str. Principala, Nr193, Localitatea: Madaras, Cod postal: 537071, Romania, Punct(e) de contact: Biro Laszlo, Tel.0266335824, Email: [email protected], Fax: 0266335824
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare menajera si statie de epurare in comuna Madaras, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Madaras, judetul Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare lucrari de canalizare menajera si statie de epurare in comuna Madaras, judetul Harghita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiect tehnic si lista de cantitati atasate
Valoarea estimata fara TVA: 3, 476, 888.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de40.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este10% fara TVA, din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Programul national de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural, conform OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic; asociere de operatori economici legalizata; subcontractant al unei/unor parti din contractul de achizitie care se va atribui.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in termen de valabilitate la data deschiderii (original);
Certificat de inregistrare (copie stampilata de societate/Conform cu originalul);
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele ale bugetului local, in termen de valabilitate la data deschiderii (original sau copie legalizata);
Certificat de sarcini fiscale , emis de catre organele competente ale MinisteruluiFinantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii (original sau copie legalizata);
IMM - Se cere prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind incadrarea societatii comerciale in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform prevederilor Legii nr.346/2004 si a formularului prezentat in anexa acestei legi.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) contabil vizat si inregistrat de organele fiscale, semnat si stampilat;
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin 10.000.000lei.
Rezultatulexercitiului financiar pe anul2008 sa fie pozitiv.
Solvabilitate patrimoniala; (capital propriu/total pasiv x100) nivelul minim impus: 30%
Lichiditate generala (Active circulante/datorii curente x 100) nivelul minim impus: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. completata conform formularului anexat;
Declaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat cat si al cadrelor de conducere insotit de CV, diplome si atestarile legale vizate la zi;Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus.
Operatorul economicva face dovada ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract, ale caror obiect au fost lucrari de canalizare menajera a carei lungime minima sa fie de 10 km.cu statie de epurare aferenta, similar de natura si complexitatea celor ofertate cu valoare minima de 4, 000, 000.00 lei exclusiv TVA insotite de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare din partea beneficiarilor si fisa de experienta similara pentru contractul respectiv, toate astea in copie legalizata;
Sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalentul lui) care faca dovada ca societatea respecta aceste cerinte pentru activitatile ce fac obiectul licitatiei, in termen de valabilitate; obligatoriu se va prezenta copie dupa certificat stampilata si semnata conform cu originalul; (este obligatorie prezentarea certificatului).
Sa aibaimplementat standardul de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 (sau echivalentul lui) care faca dovada ca societatea respecta aceste cerinte pentru activitatile ce fac obiectul licitatiei, in termen de valabilitate; obligatoriu se va prezenta copie dupa certificat stampilata si semnata conform cu originalul;(este obligatorie prezentarea certificatului).
Sa aibaimplementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale certificat OHSAS 18001:2004 (sau echivalentul lui) care faca dovada ca societatea respecta aceste cerinte pentru activitatile ce fac obiectul licitatiei, intermen de valabilitate; obligatoriu se va prezenta copie dupa certificat stampilata si semnata conform cu originalul;(este obligatorie prezentarea certificatului.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie de buna executie
15%
Descriere: minimum 24 luni, maximum 60 luni
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Madaras
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Prezentarea oricarui document netradus si legalizat in limba romana se considera lipsa document.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja nr.6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266/310145, Fax: 0266/310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Madaras
Adresa postala: Comuna Madaras, nr 193, judetul Harghita, Localitatea: Madaras, Cod postal: 537071, Romania, Tel.0266 - 335824, Email: [email protected], Fax: 0266 - 335824
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer