Licitatie Publica - CANALIZARE SI EPURARE APE MENAJERE COMUNA DAESTI , JUDETUL VALCEA
Anunt de participare numarul 20115/20.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Daesti (Primaria Comunei Daesti)
Adresa postala: Comuna Daesti, Sat Sinbotin, Localitatea: Daesti, Cod postal: 247125, Romania, Punct(e) de contact: Ionut-Daniel Mincu, Tel.0250753428, Email: [email protected], Fax: 0250753428, Adresa internet (URL): www.daesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AUTORITATE PUBLICA LOCALA
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE SI EPURARE APE MENAJERE COMUNA DAESTI , JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA DAESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RETEA DE CANALIZARE DIN TUBURI PVC-SN2 , DN 250 MM , 2 STATII DE EPURARE MONOBLOC A CATE 284 MC/ZI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI TEHNICE SI CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 052, 559RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 60000RON CONSTITUITA PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA SAU ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND ELIGIBILITATEA (FORMULAR A)-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA LA ART. 181 (FORMULAR B)-CERTIFICATE FISCALE PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR BUGET DE STAT SI LOCAL, DATA DE REFERINTA : valabil la data deschiderii ofertelor-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS ORC -CERTIFICAT DE INREGISTRARE PERSOANA JURIDICA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DOVADA CIFREI MEDII ULTIMII 3 ANI (FORMULAR C.1)-minim acceptat 11000000RON-SCRISOARE DE BONITATE (FORMULAR C.2)(LICHIDITATE SI SOLVABILITATE )-minim accceptat: LICHIDITATE GENERALA>100% SI SOLVABILITATE PATRIMONIALA>30%-BILANT LA 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA CU LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI(FORMULAR D) CU DOVADA EXECUTARII A CEL PUTIN UN CONTRACT SIMILAR LUCRARI DE ALIMENTARE CU APA SAU CANALIZARE CU VALOARE >2900000RON-LISTA PARC MASINI/UTILAJE (FORMULAR E)-CERTIFICAT IMPLEMENTARE SISTEM MANAGEMENT AL CALITATII -DOVADA EXISTENTEI IN SCHEMA A UNUI RESPONSABIL TEHNIC ATESTAT MLPAT-ORGANIGRAMA CONDUCERE SI PERSONAL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
VALOAREA OFERTEI
60%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
DURATA GARANTIEI LUCRARII
10%
Descriere:
4.
SISTEMUL ASIGURARII CALITATII EXECUTIEI
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: IN BAZA UNEI SOLICITARI SCRISE TRIMISE PRIN FAX LA 0250753428 PRIN VIRAMENT SAU NUMERAR LA CASIERIA PRIMARIEI DAESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2007 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR IN BAZA UNEI IMPUTERNICIRI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV PITESTI
Adresa postala: STRADA VICTORIEI NR.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA ASUPRA ACTULUI ADMINISTRATIV CONTESTAT
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI DAESTI - BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: SAT SINBOTIN, Localitatea: DAESTI, Cod postal: 247125, Romania, Tel.0250753428, Email: [email protected], Fax: 0250753428, Adresa internet (URL): www.daesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 12:02