Licitatie Publica - CANALIZARE SI EPURARE APE MENAJERE COMUNA LAPUSATA, JUDETUL VILCEA
Anunt de participare numarul 29902/28.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Lapusata (Primaria Comunei Lapusata)
Adresa postala: Lapusata, Sat Serbanesti, Localitatea: Lapusata, Cod postal: 247305, Romania, Punct(e) de contact: Aurelian Mega, Tel.+40250868988, Email: [email protected], Fax: +40250868956, Adresa internet (URL): lapusata.primaria-online.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE SI EPURARE APE MENAJERE COMUNA LAPUSATA, JUDETUL VILCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA LAPUSATAJUDETUL VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RETEA DE CANALIZARE DIN TUBURI P.V.C - SN4 DN 250 - L = 26.000 M STATIE DE EPURARE MONOBLOC QUZ ZI MAX = 586 MC/ZI (2 X 300 MC)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conf. Documentatiei tehnice si Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 068, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 58.000 RON , constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat 90% si Buget local 10 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE SAU ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE SI SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie proprie raspundere privind eligibilitatea ( formular A) -Declaratie privind neincadrarea la art.181 (formular B) - certificate fiscale plata taxe si impozite buget stat si locale -data de referinta - Certificat constatator emis ORC - Certificat de Inregistrare persoana juridica -
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil( copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2006 inregistrat la D.G.F.P), Informatii privind cifra de afecarei in domeniu ( cifra anuala de afeceri pe ultimii 3 ani de referinta ), solvabilitate patrimonila , Lichiditate generala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte privind executia de lucrari similare din ultimii5 ani, lista de exeperienta similara , declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , instalatii, informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
50%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
durata garantiei lucrari
20%
Descriere:
4.
caliatea executiei
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: in baza solicitari scrise trasmise prin fax :0250868956 prin virament sau numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2007 12:00
Locul: Comuna Lapusata, Judetul Valcea- sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii ofertantiilor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stravropoleos Nr.6 sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECT.CONTENCIOS ADMINISTRATIV PITESTI
Adresa postala: Str. Victoriei Nr.22. Pitesti, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.272 din OUG nr34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI LAPUSATA- BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: SAT. SARULESTI. COMUNA LAPUSATA. JUDETUL VALCEA, Localitatea: LAPUSATA, Cod postal: 247305, Romania, Tel.0250868988, Email: achizitii@lapusata. primaria-online.ro, Fax: 0250868956
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 09:45