Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE SI REABILITARE SISTEM RUTIER SI PIETONAL PE STRADA 1 DECEMBRIE 1918 PE SECTORUL CUPRINS ?TRE STR. DRAGOS VODA SI LINIA C.F. ? MUNICIPIUL CARACAL, JUDETUL OLT


Anunt de participare numarul 100993/31.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CARACAL
Adresa postala:  STRADA PIATA VICTORIEI NUMARUL 10, Localitatea:  Caracal, Cod postal:  235200, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA TEHNICA, Tel. 0249/511384, In atentia:  DUMITRESCUNADIA, Email:  [email protected], Fax:  0249/517516, Adresa internet (URL):  www.primariacaracal.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI CARACAL; GHISEU UNIC PENTRU CETATENI
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr. 8, Localitatea:  Caracal, Cod postal:  235200, Romania, Punct(e) de contact:  Birou relatii cu publicul, Adresa internet (URL):  www.primariacaracal.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE SI REABILITARE SISTEM RUTIER SI PIETONAL PE STRADA 1 DECEMBRIE 1918 PE SECTORUL CUPRINS ?TRE STR. DRAGOS VODA SI LINIA C.F. ? MUNICIPIUL CARACAL, JUDETUL OLT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Caracal, judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de retele de canalizare si reabilitarea sistemului rutier si pietonal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor cu cantitati la documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 424, 104RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantie de participare la procedura: 68000lei2. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere privind ne?adrarea ?prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006; Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu se ?egistreaza cu debite la bugetul local si la bugetul general consolidat, ?original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificatul constatator si Certificatul de ?egistrare fiscala eliberat de ORC de pe l?a instantacompetenta, ?original sau copie legalizata din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 6.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari ?ultimii 5 ani.Experienta similara.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Informatii referitoare la personalul responsabil privind executia de lucrari la retele canalizare si lucrari de drumuri.Declaratia personalului muncitor de specialitate.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim un contract pentru lucrari de retele canalizare si minim un contract pentru lucrari de reabilitare sistem rutier si pietonal (reparatie capitala)- se va prezenta copie contracte si recomandarile din partea beneficiarilor, vizate de ISC, precum si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.Cerinte obligatorii: -1 inginer drumuri; 1 inginerpentru lucrari retele edilitar – gospodaresti; responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati in domeniu, - responsabili cu calitatea ( CQ) atestati in domeniu.- CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Cerinte obligatorii: - pentru toate dotarile utilajelor de constructiidin Formular C8 (detinute ?proprietate / leasing sau ?hiriere – dovada se face prin copie acte de proprietate / leasing sau contracte de ?hiriere).- statie de preparat mixturi asfaltice autorizata;statie de preparat betoane de ciment; - laboratoare de analiza si incercari autorizate si agreate de MDLPL (MTCT) sau de institutii echivalente din tara de origine a ofertantului, pentru mixturi asfaltice. Se vor prezenta ?copie Autorizatiile de functionare vizate pe anul 2010;Se vor prezenta documente care sa ateste CERTIFICAREA DE CONFORMITATE a produselor utilizate, mixturi asfaltice (BA 16, BAD 25), emulsie bituminoasa cationica EBCR 60, betoane de ciment, Normativ AND ind. 552 – 99, SR 174 – 1/2002, SR 7970/2002.• Pentru demonstrarea capacitatii tehnice solicitate, ofertantul poate fi sustinut, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana potrivit art.190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Ofertantii vor putea vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 11:30
Locul: Primaria mun. Caracal, str. Piata Victoriei nr. 8, jud.Olt, Dir. Tehnica - Comp. Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernici ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova - Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  str.Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251418568, Email:  [email protected], Fax:  0251415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic-Contencios din cadrul Primariei municipiului Caracal
Adresa postala:  str. Piata Victoriei nr. 10, Localitatea:  Caracal, Cod postal:  235200, Romania, Tel. 0249511384, Email:  [email protected], Fax:  0249517516, Adresa internet (URL):  www.primariacaracal.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer