Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare si statie de epurare in Comuna Diosig, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 50253/18.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNADIOSIG(PRIMARIA COMUNEI DIOSIG)
Adresa postala: DIOSIGBIHORSTR.LIVEZILORNR.32, Localitatea: Diosig, Cod postal: 417235, Romania, Punct(e) de contact: LASZLO-ENDRE BACSO, Tel.0259/350-196, Email: [email protected], Fax: 0259/350-196, Adresa internet (URL): www.diosig.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare si statie de epurare in Comuna Diosig, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNADIOSIGJUDETULBIHOR
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Canalizare si statie de epurare in Comuna Diosig, judetul Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORMDOCUMENTATIEIDEATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 16, 059, 611RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 108.390 RON , ceva putea fi constituitaprin scrisoare de garantie bancara .Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 %dinpretulcontractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate: - 15%din bugetul localal Comunei Diosig -85%prin accesarea de fonduri nerambursabilede laMMDD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORMPREVEDERILORART 44SI45DINOUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii .Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006. Certificat emis de catre D.G.F.P. privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 31.12.2007 sau o data ulterioara acesteia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007). In cazul in care ofertantul nu are depus bilantul pe anul 2007, acesta va putea sa prezinte bilantul aferent anului 2004 3 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007 ) de cel putin 30.000.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va prezenta o lista a lucrarilor (relevante) executate in ultimii 5 ani . Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executata, cel putin o lucraresimilara ( cod CPV 45232400-6 Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale sau 45232420-2 Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale) in valoare de3.000.000 Ron .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
710/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 850 RON
Conditii si modalitate de plata: LASEDIULAUTORITATIICONTRACTANTE.MENTIONAMCASUMAREPREZINTAEXCLUSIVCONTRAVALOAREAMULTIPLICARIIDOCUMENTATIEI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2008 14:00
Locul: PRIMARIACOMUNEIDIOSIGSTR.LIVEZILORNR.32JUDETULBIHOR
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentantii ai ofertantilor in conditiile in care prezinta o imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORMART67SI68DIN OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIACOMUNEIDIOSIG
Adresa postala: STR.LIVEZILORNR.32, Localitatea: DIOSIG, Cod postal: 417235, Romania, Tel.0259/350-196, Email: [email protected], Fax: 0259/350-196, Adresa internet (URL): www.diosig.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2008 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer