Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare, statie epurare si imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in satul Gura Teghii, comuna Gura Teghii, judetul Buzau


Anunt de participare numarul 88927/20.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gura Teghii
Adresa postala: comuna Gura Teghii, judetul Buzau, Localitatea: Gura Teghii, Cod postal: 127280, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.0238/520000, In atentia: Gheorghe BACNEANU, Email: [email protected], Fax: 0238/520000, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare, statie epurare si imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in satul Gura Teghii, comuna Gura Teghii, judetul Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satul Gura Teghii, comuna Gura Teghii, judetul Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de realizare a retelei publice de canalizare si a statiei de epurare a apelor uzate din satul Gura Teghii, comuna Gura Teghii, judetul Buzau.
Lucrari de imbunatatire a retelei de drumuri de interes local in satul Gura Teghii, comuna Gura Teghii, judetul Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45252127-4-Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45311000-0-Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de realizare a retelei de canalizare si a statiei de epurare si Lucrari de imbunatatire a retelei de drumuri de interes local.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 101, 764RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 130.000 lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat prin Programul National de Dezvoltare Regionala, Masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006Declaratie in conformitate cu prevederile Legii nr.161/2003Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetele locale, in original sau copie legalizata. Certificat de cazier fiscal, in original sau copie legalizata.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Codul unic de inregistrare in copie.
Actul constitutiv (contract de societate sau statutul societatii) in copie.
Cazierul judiciar al persoanei ce semneaza oferta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul B2 - Informatii generaleBilant contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele fiscale competente.
Formularul B8 - Contracte de referinta
Formularul 15 din Sectiunea IV, Identificare financiara
Scrisoare de bonitate din partea unei banci sau orice alt document emis de o institutie bancara prin care se confirma accesul la facilitati de credit in suma de 8000000 ron pentru realizarea lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Scrisoare de bonitate din partea unei banci
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi inregistrat in ultimii trei ani o cifra medie de afaceri de minim: 16.000.000 lei. Ofertantul trebuie sa fi inregistrat o Lichiditate generala conform bilantului contabil la 31.12.2008 mai mare de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti.
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratie privind dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantulDeclaratie privind asigurarea cu personal de specialitate.Sa fi implementat sisteme de asigurare a calitatii compatibile cu standardele de referinta precizate.Declaratie calitate participant la proceduraDeclaratie privind protectia muncii. Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit in prealabil cel putin un contract cu o valoare minima de 1.100.000 lei pentru statie epurare si pompare, un contract cu o valoare minima de 1.800.000 pentru retele colectoare-canalizare si un contract cu o valoare de minim 4.000.000 lei pentru imbunatatirea calitatii drumurilor. Ofertantul trebuie sa fie atestat ANRE pentru executia de lucrari in retele electrice de joasa si medie tensiune. Ofertantul trebuie sa asigure pentru realizarea contractului minim o statie preparare betoane; Laborator autorizat in domeniu; 4 buc Buldoexcavator; 1 buc Autogreder; 2 bucCilindru compactor vibrator; 2 buc Autocisterna; 2 buc Autobetoniera; 5 buc Autobasculante; 1 buc Statie de mixturi asfaltice; 2 buc Masina taiat rost; 2 buc Masina emulsie; 2 buc Freza pentru asfalt; 2 buc Repartizor mixturi asfaltice. Ofertantul trebuie sa asigure pentru realizarea contractului o echipa formata minim din: un Coordonator proiect - inginer specialitatea instalatii pentru constructii, sau constructii (edilitare -alimentari cu apa, canalizari - si drumuri); Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniile instalatii pentru construtii, constructii alimentari cu apa, canalizari, statii de epurare, constructii hidro-edilitare, lucrari de drumuri - experienta minim 5 ani, si responsabili tehnici cu controlul calitatii (CQ) atestat in domeniile instalatii pentru construtii, constructii alimentari cu apa, canalizari, statii de epurare, lucrari de drumuri; Inginer drumuri; Inginer alimentari cu apa si canalizari; Sudori calificati si atestatiin polietilena. Ofertantul trebuie sa fie atestat de ANRE pentru executarea de lucrari in retele electrice de joasa si medie tensiune. Ofertantul trebuie sa fi implementat sisteme de management al calitatii compatibile cu standardele ISO 9001/2000, ISO 14001/2004, OHSAS 18001/2004 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2009 10:00
Locul: Sediul Primariei comunei Gura Teghii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si delegatul APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din Bugetul propriu al comunei Gura Teghii, din Bugetul de Stat si din Programul National de Dezvoltare Regionala Masura 322.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Poiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat ilegal sau de lipsa emiterii unui act de catre autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI GURA TEGHII
Adresa postala: comuna Gura Teghii, judetul Buzau, Localitatea: Gura Teghii, Cod postal: 127280, Romania, Tel.0238- 520.000, Email: [email protected], Fax: 0238- 520.000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2009 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer