Licitatie Publica - CANALIZAREA APELOR MENAJERE CIMPA
Anunt de participare numarul 17067/04.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PETRILA
Adresa postala: STRADA REPUBLICII NR. 196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LANG, Tel.0254550977, 0254550760, Email: [email protected], Fax: 0254550977, 0254550760
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZAREA APELOR MENAJERE CIMPA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cimpa, orasul Petrila, judetul Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executia lucrarilor de constructii Canalizarea apelor menajere CIMPA, orasul Petrila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de constructii Canalizarea apelor menajere Cimpa orasul Petrila
Valoarea estimata fara TVA: 2, 885, 493RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare la procedura este de 34.000 lei ron.Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al orasului Petrila si bugetul de stat sume defalcate din taxa pe valoarea adaugata prin Programul de dezvoltare a infrastructurii si a unor baze sportive din spatiul rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici asociati carora li s-a atribuit contractul au obligatia sa-si legalizeze asocierea inaintea semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executia lucrarilor se va face etapizat in functie de alocarea fondurilor de la bugetul de stat si bugetul local.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt descalificati candidatii care se incadreaza in una sau mai multe situatii prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 privind achizitiile publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani
- bilantul contabil la 31.12.2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri realizata in anul 2006 trebuie sa fie de minim 3.500.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) fisa de informatii generaleb) Lista cuprincipalele lucrari executate in ultimii 5 ani
c) declaratie privind personalul
d) fise de informatii privind experienta similara
e) Recomandari din partea altor beneficiarif) declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceg) documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se vor anexa cel putin 3 (trei) fise de informatii privind experienta similara referitoare la contracte cu acelasi obiect de activitate, incheiate in ultimii 3 ani, insotite de copii ale contractelor si proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor respectivi. Valoarea cumulata a celor trei contracte prezentate trebuie sa fie de minim 700.000 RON echivalentul a 213.916 euro- se vor prezenta diplomele persoanelor raspunzatoare de indeplinirea contractului-certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata in contul RO03TREZ3775004xxx000010 Trezoreria Petrila sau numerar la casieria Primariei Petrila
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2007 10:00
Locul: Primaria orasului Petrila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: piata I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Petrila, Serviciul Achizitii Investitii Licitatii
Adresa postala: str. Republicii nr. 196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Tel.0254/550760, Fax: 0254/550977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 15:28