Licitatie Publica - Canalizarea apelor menajere si epurarea acestora pentru localitatile Clopotiva, Ostrov, Ostrovul Mic si constructie drum Brazi-Casa Verde km 0+000-km 1+1500 apartinand comunei Rau de Mori, judetul Hunedoara
Anunt de participare numarul 85453/28.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Rau de Mori
Adresa postala: Strada Principala, Nr.1, loc.Rau de Mori, jud.Hunedoara, Localitatea: Rau de Mori, Cod postal: 337380, Romania, Punct(e) de contact: Strada Principala, Nr.1, loc.Rau de Mori, jud.Hunedoara, Tel.0254776046, In atentia: d-lui primar Mang Niculita, Email: [email protected], Fax: 0254776047, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizarea apelor menajere si epurarea acestora pentru localitatile Clopotiva, Ostrov, Ostrovul Mic si constructie drum Brazi-Casa Verde km 0+000-km 1+1500 apartinand comuneiRau de Mori, judetul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Contract de lucrari executate pe teritoriul administrativ teritorial al comunei Rau de Mori
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucraride executie privind canalizarea si epurarea apelor reziduale si lucrari de constructii de drumuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Denumire contract:
Executie lucrari de constructii pentru: Lot 1 : CANALIZAREA APELOR MENAJERE SI EPURAREA ACESTORA PENTRU LOCALITATILE CLOPOTIVA, OSTROV, OSTROVU MIC »
Executie lucrari de constructii pentru: Lot 2 : CONSTRUCTIE DRUM BRAZI CASA VERDE KM 0+000-KM 1+ 500, APARTINAND COMUNEI RAU DE MORI, JUDETUL HUNEDOARA »
Valoarea estimata fara TVA: 7, 736, 458RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare ;Lot1 =50000, Lot 2 = 30.000 Garantia de buna executie : =10%din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR, Masura 322- Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, conform OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Situatia personala a candidatului sau ofertantului
Nu sunt eligibile sa participe la licitatie sau sa li se acorde contracte persoanelor fizice si juridice care:
a)sunt in stare de faliment ori lichidare, afacerile le sunt administrate de un judecator-sindic sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii.
b)fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit.a);
c) au fost condamnate, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instantejudecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentrucomiterea unei greseli in materie profesionala.
d) nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale catre bugetele componente ale bugetului general .
e)au fost condamnate prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru frauda, coruptie, implicare in organizatii criminale sau in orice alte activitati ilegale careau prejudiciat interesele financiare ale Comunitatii Europene
f)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a-e;
g) nu si-au indeplinit obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitie publica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economica si financiara
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca operatorul economic care participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica sa faca dovada situatiei sale economice si financiare.In acest scop ofertantii vor prezenta:
declaratii bancare corespunzatoare ;
declaratii privind cifra de afaceri (media pe ultimi 3 ani, 2006, 2007, 2008: cerinta minima, este: cifra de afaceri sa fie egala cu valoarea supusa liciratiei;
bilant contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru anii 2006, 2007, 2008;
profitul net conform ultimului bilant trebuie sa fie pozitiv, 2008;
ofertantul trebuie sa faca dovada unei scrisoari de confirmare de fonduri in valoare de 25% din valoarea licitata in lei, valabila pe toata durata executarii contractului , sub forma de scrisoare de garantie bancara sau linie de credit nominalizatpentru proiectul respectiv.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si finaciara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinere financiara a unei terte persoane, situatia economica si financiara se demonstraza in conditiile prevazute la aliniatul de mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru contractele de executie lucrarisunt necesare urmatoarele :
listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de lucrari similare se confirma prin prezentareaunor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate publica sau client privat beneficiar.minim 1 lucrare similara finalizata , in ultimii 5 ani, se prezinta procesele verbale de receptie, Recomandare - Formular nr.12 F;
informatii referitoare la dotarile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari Formular nr.12 H;
informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie lucrari, minim 2 lucrari Formular nr.12 I.
informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea calitatii;
declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)-Formular nr.12 I
informatii privind proportia in care contractul de executie lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, specializarea acestora si lista cu subcontractantii Formular nr. 12 G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1.propunerea financiara
70%
Descriere:
2.
2.durata de executie
20%
Descriere:
3.
perioada de garantie a lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 11:00
Locul: Primaria Rau de Mori, nr.1, loc.Rau de Mori , jud.Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membri comisiei, reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii acestora, reprezentantii U.C.V.A.P, reprezentant CRPDRP 5 Vest
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, Masura 322- Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40(0)213104642, Email: [email protected], Fax: 40(0) 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str.1Decembrie, nr.35, loc.Deva , Jud Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330128, Romania, Tel.0254211574, Fax: 0254216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la primirea notificarilor de catre operatorii economici care au depus oferta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul Local al Comunei Rau de Mori, compartimentul juridic
Adresa postala: Rau de Mori, nr.1, jud.hunedoara, Localitatea: Rau de Mori, Cod postal: 337380, Romania, Tel.0254776046, Email: [email protected], Fax: 0254776047
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 09:28