Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizarea apelor reziduale menajere in localitatea Viisoara si modernizare strazi in localitatea Viisoara, comuna Viisoara, jud.Cluj


Anunt de participare numarul 81613/06.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIISOARA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI VIISOARA))
Adresa postala: VIISOARAnr. 589, Localitatea: Viisoara, Cod postal: 407590, Romania, Punct(e) de contact: VASILE CRISTIAN POP, Tel.0264327560, In atentia: BLAJ GHEORGHINA, Email: [email protected], Fax: 0264327561, Adresa internet (URL): www.viisoara.turda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizarea apelor reziduale menajere in localitatea Viisoara si modernizare strazi in localitatea Viisoara, comuna Viisoara, jud.Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Viisoara, comuna Viisoara, jud.Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini si aproiectului tehnic
lucrari de canalizare ape reziduale menajere
modernizare strazi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari constructii canalizare ape reziduale menajere
statie de pompare
modernizare strazi 900 m
Valoarea estimata fara TVA: 8, 377, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de partcipare 44600 leigarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR, fonduri FEADR, masura 32215 zile de la emiterea facturii, avans maxim 20%, plati partiale in maxim 5 transe
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale, date despre asociati, subcontractanti (F12G); declaratie privind eligibilitatea (F12A); complectarea si prezentarea formularului declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in perevederile art.181 din OUG 34/2006 (F12B);ertificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor; imputernicire semnatura pt persoana autorizata sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul; declaratie privind calitatea de participant la procedura (F12C); certificat constatator complet eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, emis cu maxim 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor; Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, xerocopie certificata; autorizatie ANRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificarea financiara (F7); scisoare de bonitate bancara; Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice; lichiditatea generala mai mare de 100% la data de 31.12.2008; solvabilitatea patrimoniala mai mare de 30% la data de 31.12.2008; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin 2.500.000 lei. (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (F12F); Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani a prestat cel putin 1 contract similar a carui valoare sa fie deminim 1.850.000 lei pentru lucrari de canalizare si 650.000 lei pentru lucrari de modernizare strazi; Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea; Personalul propus pentru indeplinirea contractului trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure executarealucrarii in perioada de timp programata si sa acopere intreaga gama de specializari si calificari specifice contractului , inclusiv instalatii electrice; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani (F12I); Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (F12H)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3069 / 16.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 14:00
Locul: sediul Primarie comunei Viisoara, localitatea Viisoara nr.589, jud.Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, experti cooptati, observatori, ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, Fondul European de Dezvoltare Rurala (FEADR), masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 4001333, Romania, Tel.0264596110, Email: [email protected], Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA VIISOARA
Adresa postala: Viisoara nr.589, Localitatea: Viisoara, Cod postal: 407590, Romania, Tel.0264327560, Email: [email protected], Fax: 0264327561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer