Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 'CANALIZAREA APELOR UZATE MENAJERE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE IN COMUNA CRIZBAV SI RETELE DE DISTRIBUTIE APA IN LOCALITATILE CRIZBAV SI CUTUS, JUDETUL BRASOV'


Anunt de participare numarul 79158/03.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRIZBAV
Adresa postala: Com. Crizbav, Str. Principala, nr. 141, jud. Brasov, Localitatea: Crizbav, Cod postal: 507081, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Crizbav, Tel.0268/481755, In atentia: Naferica Bogdan - Ionut, Email: [email protected], Fax: 0268/481755
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Comunei Crizbav
Adresa postala: Str. Principala nr. 141, jud. Brasov, Localitatea: Crizbav, Cod postal: 507081, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Com. Crizbav, Tel.0268481755, In atentia: Naferica Bogdan Ionut, Email: [email protected], Fax: 0268481820
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
'CANALIZAREA APELOR UZATE MENAJERE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE IN COMUNA CRIZBAV SI RETELE DE DISTRIBUTIE APA IN LOCALITATILE CRIZBAV SI CUTUS, JUDETUL BRASOV'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Crizbav, judetul Brasov.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CANALIZAREA APELOR UZATE MENAJERE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE IN COMUNA CRIZBAV SI RETELE DE DISTRIBUTIE APA IN LOCALITATILE CRIZBAV SI CUTUS, JUDETUL BRASOV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANALIZAREA APELOR UZATE MENAJERE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE IN COMUNA CRIZBAV SI RETELE DE DISTRIBUTIE APA IN LOCALITATILE CRIZBAV SI CUTUS, JUDETUL BRASOV.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 973, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 31.12.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 10000 lei.Garantia de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile conf. HG 904/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia fara obligatia de a legaliza asocierea.Aut. contractanta va solicta ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul de inregistrare. Certificat constatator emis de ONRC in termenul de valabilitate.Cazierul financiar, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2006, 2007, 2008, inregistrate si auditate de organele competente, respectiv de catre un auditor extern, chiar si pentru societatile comerciale care nu au aceasta obligatie
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Scrisoare de bonitate bancara.
Bonitatea financiara (solvabilitate financiara si lichiditate imediata)
Un document legal cu suma maxima a creditului care poate fi obtinut (ce nu poate fi mai mica de 2.000.000 lei), nominalizata pentru licitatie, emis de o institutie financiara abilitata (contract de credit sau scrisoare de confort)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani>30.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.
Pentru activitatea de proiectare proiectantul va prezenta Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani.
Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarillor.
Certificate/Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001/2008, SR EN ISO 14001/2004, SR OHSAS18001/2008, sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proiectantul trebuie sa fi executat cel putin 3 contracte similare, din care cel putin unul in valoare de minim 4.000.000 lei (valoare fara TVA.Ofertantul a prestat cel putin 3 contracte de servicii de proiectare similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Pentru proiectant: Certificat de atestare emis de Ministerul Mediuiui si Dezvoltarii Durabile-domeniu de atestare: elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1320/27.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2009 10:00
Locul: Primaria Comunei Crizbav, str. Principala, nr. 141, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la sedintadedeschidereaofertelor, cuconditia prezentarii unei imputerniciri scrise din partea reprezentantul legal al acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Datorita cantitatii mari de informatii documentatia de atribuire nu a putut fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de atribuire, in format electronic, va fi pusa la dispozitie, gratuit, oricarui operator economic care va inainta o solicitare in acest sens.In cazul in care documentatia este transmisa prin posta, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici care vor sa beneficieze de aceasta facilitate plata serviciilor de expediere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie, nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 507081, Romania, Tel.0268/419615, Email: [email protected], Fax: 0268/418054, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de actul autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretar Comuna Crizbav
Adresa postala: Str. Principala, nr. 141, Localitatea: Brasov, Cod postal: 507081, Romania, Tel.0268481755, Email: [email protected], Fax: 0268481820
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer