Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizarea localitatii Talmaciu si a localitatii Talmacel si alimentare cu apa localitatea Talmacel, judetul Sibiu


Anunt de participare numarul 74432/31.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TALMACIU
Adresa postala: NICOLAE BALCESCU 24, Localitatea: Talmaciu, Cod postal: 555700, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN DANCANET, Tel.0269 555401, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269 550101, Adresa internet (URL): http: //primaria-talmaciu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizarea localitatii Talmaciu si a localitatii Talmacel si alimentare cu apa localitatea Talmacel, judetul Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Talmaciu si sat Talmacel, judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrari privind realizarea obiectivului de investitii "Canalizarea localitatii Talmaciu si a localitatii Talmacel si alimentare cu apa localitatea Talmacel
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea a 22, 7 km retea de canalizare, 9 km retea alimentare cu apa si o statie de potabilizare
Valoarea estimata fara TVA: 9, 337, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 100.000, 00 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (MMDD) - 85% si buget local 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare (conf art 44 si 45 din OUG34/2006 cu modificarile ulterioare)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(F2A);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006(F2B);Declaratie privind calitatea de participant(F2C);Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare fiscala eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anii 2006;2007;2008 si balanta de verificare din luna anterioara depunerii oferei, vizate de organele competente. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Identificarea financiara (recomandare de la banca privind activitatea firmei, inclusiv istoricul refuzurilor la plata eliberat de CIP).Document pentru demonstrarea ca operatorul are acces sau ca are disponibile resurse reale suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pt perioada impusa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, minim 25.000.000 lei(TVA inclus)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Lista referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Declaratie privind efectivul mediu anual angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pt executia lucrarilor (Director general/administrator, RTE, CQ, sef santier)Se anexeaza CV, diplome, atestate, cazier, contract de munca.Structura organizatorica.Certificat ISO9001 sau echivalent.Certificat ISO14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a unei lucrari similare(canalizare si alimentare cu apa)de cel putin 3.000.000 lei (TVA inclus)sau doua contracte a caror val cumulata sa fie de cel putin 5.000.000 lei (TVA inclus).Se va prezenta copie contract , proces verbal receptie vizat de ISCC si recomandare beneficiari in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2355/16.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 11:00
Locul: Jud Sibiu, oras Talmaciu, nr 24, cp 555700, Sala de sedinte a Consiliului Local Talmaciu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Primar, Comisia de evaluare, reprezentanti si/sau imputernicitii ofertantilor, observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire continand Fisa de date a achizitiei, Model contract si Proiectul tehnic pot fi descarcate accesand site-ul www.primaria-talmaciu.ro rubrica informatii publice/licitatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stravopoleus nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0269/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care in considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Talmaciu, judetul Sibiu - compartiment juridic
Adresa postala: str N Balcescu, nr 24, Localitatea: Talmaciu, Cod postal: 555700, Romania, Tel.0269/555401, Email: [email protected], Fax: 0269/550101, Adresa internet (URL): www.primaria-talmaciu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2009 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer