Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizarea localitatii Talmaciu si a localitatii Talmacel si alimentare cu apa localitatea Talmacel, judetul Sibiu


Anunt de participare numarul 41048/03.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TALMACIU
Adresa postala: NICOLAE BALCESCU 24, Localitatea: Talmaciu, Cod postal: 555700, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN DANCANET, Tel.0269 555401, Email: [email protected], Fax: 0269 550101, Adresa internet (URL): http: //primaria-talmaciu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizarea localitatii Talmaciu si a localitatii Talmacel si alimentare cu apa localitatea Talmacel, judetul Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Talmaciu si sat Talmacel, judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari privind realizarea obiectivului de investitii "Canalizarea localitatii Talmaciu si a localitatii Talmacel si alimentare cu apa localitatea Talmacel, judetul Sibiu"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea a 25, 4 km retea de canalizare, 9 km retea alimentare cu apa si o statie de potabilizare
Valoarea estimata fara TVA: 9, 337, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 110.000, 00 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat 85% si bugetul local 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A si 12B, Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si art.181 din OUG 34/2006, Formular 12C, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate de organele competente in domeniu. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Nivel minim impus: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 11.000.000, 00 lei. Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata (35% din valoarea ofertata). Identificarea financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular 12 F)Nivel minim impus: dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a unei lucrari similare de aceeasi complexitate tehnica si valorica(contract, proces verbal de receptie, recomandare vizata de ISC. Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului(formular 12H)Declaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani(formular 12I)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor(Director general/administrator, director economic, RTE, CQ, seful de santier) Se anexeaza CV-uri, diplome, atestate, caziere judiciare, contracte de munca).RTE trebuie sa fie angajatul permanent al societatii ofertante.Structura organizatorica. Certificat privind implementarea standardului de asigurare a calitatii ISO9001 sau echivalent.Certificat ISO14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3/03.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Primariei orasului Talmaciu sau prin OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2008 12:00
Locul: Jud Sibiu, oras Talmaciu, nr 24, cp 555700, sala de sedinte a Consiliului Local Talmaciu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Primar, Comisia de evaluare, reprezentanti si/sau imputernicitii ofertantilor, observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Talmaciu, judetul Sibiu - compartiment juridic
Adresa postala: str N balcescu, nr 24, Localitatea: Talmaciu, Cod postal: 555700, Romania, Tel.0269/555401, Email: [email protected], Fax: 0269/550101, Adresa internet (URL): www.primaria-talmaciu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2008 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer