Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizarea menajera a satelor Dezna,Neagra si Slatina de Cris si Statie de epurare,comuna Dezna,Judetul Arad


Anunt de participare numarul 20834/26.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DEZNA (CONSILIUL LOCAL DEZNA ARAD)
Adresa postala: Str. Avram Iancu Nr. 63, Localitatea: Dezna, Cod postal: 317110, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE NEAGU, Tel.0257312605, Email: [email protected], Fax: 0257312605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizarea menajera a satelor Dezna, Neagra si Slatina de Cris si Statie de epurare, comuna Dezna, Judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Dezna, Jud.Arad, localitatile Dezna, Neagra si Slatina-de-Cris
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea lucrarilor de canalizare si statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii trebuie sa depunaoferte pentru intregul volum de servicii de proiectare si executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 476, 543RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2007 pana la 01.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 53.000 RON, Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile, Programul SAPARD, masura 2.1.Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale, conform contractului C 2.131050200063
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica este asocierea pentru depunerea unei oferte comune(art.44 din oug 34/2006)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Solutia tehnica aprobata la faza SF de catre APDRP nu poate fi modificata de catre ofertant
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A si 12B.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG34/2006.Certificate care sa ateste lipsa datoriilor fiscale si sociale la bugetul consolidat .Cazier de atestare fiscala.Cod Unic de InregistrareFiscala.Certificat constatator emis de Registrul Comertului.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, echivalente celor din Romania emise de autoritati competente din tara respectiva , traduse si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Lichidit.curenta, lichidit.imediata , solvabilitate patrimoniala, grd.deindatorare.Scris. de bonitatebancara.Scris.deconfort, contract decredit, plafondecreditare.Dovada privi.asig.risculuiprofes.peperioadacontractului.Formularul 6.-Formular 7
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani.Cifra de afa. pe ult. trei ani va fi cel putin de 3 ori val. supusa licitatiei.Bilantul contabil aferent ultimilor trei ani(la 31 dec.2004, 2005, 2006)Solvabilitatea>30%Lichiditatea generala>100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 1.-Formular 2.Formular 12F si 12E.-Formular 12H.-Formular 12I(se solicita CV personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie)-Formular 12G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditie minima-cel putin 3(trei)contracte similare in domeniul, cu acelasi obiect de activitate si cel putin o recomandare din partea unui beneficiar al unei lucrari similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar depus la caseria Primariei comunei Dezna
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2007 11:00
Locul: Sediul Consiliului local Dezna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator autorizat de CRPDRP Timisoara, Reprezentant UCVAP, membrii comisiei, experti desemnati, reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD, masura 2.1-Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONSTESTATIILOR
Adresa postala: Str.STRAVOPOLEUS, nr.6, Sectorul 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.o213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: Piata Vlad Tepes, nr.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256494650, Fax: 0256498092, Adresa internet (URL): WWW.PORTAL.JUST.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL DEZNA
Adresa postala: Str.Avram Iancu, nr.63, Localitatea: DEZNA, Cod postal: 317110, Romania, Tel.0257312605, Email: [email protected], Fax: 0257312605
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2007 20:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer