Licitatie Publica - CANALIZAREA SI EPURAREA APELOR UZATE MENAJERE IN COM. VALEA MARE PRAVAT
Anunt de participare numarul 22451/05.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA MARE PRAVAT (PRIMARIA VALEA MARE PRAVAT)
Adresa postala: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Localitatea: Valea Mare-Pravat, Cod postal: 117805, Romania, Punct(e) de contact: ION BONCOI, Tel.0248557112, Email: [email protected], Fax: 0248557112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZAREA SI EPURAREA APELOR UZATE MENAJERE IN COM. VALEA MARE PRAVAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com Valea Mare Pravat
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
retea de canale colectoare, statie de epurare compacta, statie de pompare a apei uzate, bransament apa, racord electric
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232411-6-Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.1)
45232423-3-Statie de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile privind scopul contractului si cantitatile de lucrari se gasesc in documentatia de atribuire( Caiet de Sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 352, 685RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 50000RON, garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea lucrarii fara TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
program finantat prin Programul de Dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural instituit pri OG 7 /2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat cazier fiscal.
Declaratie privind eligibiltatea- formularul 12 A.
Declaratie privnd neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG nr 34/2006- formularul 12 B.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor exigibile la bugetul de stat.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimi 3 ani nu va fimai mica de 12000000RON.
Lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil, (active circulante/datoriii curente X 100) sa fie peste procentul de 120%.
Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant contabil anual auditat(capital Propriu/total pasiv X 100), sa fie peste procentul de 40 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind dotarileformularul 12 H.
Declaratieprivind personalul 12 luni, formularul 12 I.
Lista lucrarilor executate in ultimii 3 ani formularul 12 B.
Lucrare similara in ultimii 5 ani cu o valoare de 4500000 RON.
Minim 3 scrisori de recomandare din partea altor beneficiari.
formularul 12 H
Certificate de atestare ISO 9001/2001, ISO 14001/2005, OHSAS 18001/2004.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2007 13:00
Locul: Sediul Primariei Valea Mare Pravat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti candidati, delegati MEFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program de dezvoltare a ifrastructurii din sptiul rural, instituit prin OG 7/2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6 sec 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Valea Mare Pravat -secretar
Adresa postala: Str. Brasovului nr.197, Localitatea: Valea Mare Pravat, Cod postal: 117805, Romania, Tel.0248557112, Fax: 0248557112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2007 14:55