Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE.RETELE COLECTOARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BILIESTI, JUDETUL VRANCEA


Anunt de participare numarul 84207/10.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BILIESTI (PRIMARIA COMUNEI BILIESTI)
Adresa postala: COMUNA BILIESTI, JUD.VRANCEA, Localitatea: Biliesti, Cod postal: 627331, Romania, Punct(e) de contact: Irina Puiu, Tel.0726355278, Email: [email protected], Fax: 0237262544, Adresa internet (URL): biliesti.infoprimarie.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE.RETELE COLECTOARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BILIESTI, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA BILIESTI, JUDETUL VRANCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CANALIZARE.RETELE COLECTOARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BILIESTI, JUDETUL VRANCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANALIZARE.RETELE COLECTOARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BILIESTI, JUDETUL VRANCEA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 046, 376.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 44500 lei.Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului prin retineri succesive.Perioada garantiei de buna executie este de minim 24si maxim 84 luni.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program national de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural - O.G. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
agenti economici care au domeniul de activitate solicitat, asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formulare 12 A ( declaratie privind eligibilitatea), 12 B ( declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006), 12 C ( declaratie privind calitatea de participare la procedura), certificat de atestare fiscala, certificat privind impozitele si taxele locale, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata , certificat de inregistrare fiscala in copie legalizata, statutul/actul constitutiv in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- formular 2, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani :6.000.000 lei
-bilanturi contabile pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de organele competente
-lichiditate generala 100%
-solvabilitate patrimoniala 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formulare 12 F ( lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani), un contract similar in valoare minima de 2.800.000 lei, Formular 12 I ( declaratie personal angajat si cadre de conducere), conform fisei de date a achizitiei: coordonator proiect experienta minima 15 ani, RTE-ist experienta minima 5 ani, CQ experienta minima 3 ani, Formular 12 H ( declaratie privind dotarile specifice , utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport)- conform fisei de date a achizitiei, Grafic de timp, Formular 12 G ( informatii privind subcontractantii), ISO 9001/2000, SR EN ISO 14001/2004, OHASAS 18001/1999
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
60%
Descriere: Pretul lucrarilor ofertate
2.
DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR
25%
Descriere: DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR
3.
DURATA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIEI
15%
Descriere: DURATA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Imbunatatirea ofertelor la licitatie electronica in 2 runde a cate 24 h fiecare cu o zi pauza intre runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 14:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, observatori din partea Ministerului de Finante, reprezentantii / imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Intrucat din motive tehnice documentatia de atribuire nu poate fi postata in SEAP aceasta se va ridica numai de la sediul autoritatii contractante in urma unei scrisori de intentie ( conform OUG 19/2009 art.2, punctul5, alin. 2 )
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 4, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.(040)0234513296, Email: [email protected], Fax: (040)0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(040)0213104641, Email: [email protected], Fax: (040)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Biliesti ( Primaria comunei Biliesti)
Adresa postala: comuna Biliesti, judetul Vrancea, Localitatea: Biliesti, Cod postal: 627331, Romania, Tel.0237262544, Email: [email protected], Fax: 0327262544, Adresa internet (URL): biliesti.inprimarie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 21:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer