Licitatie Publica - CANLIZARE SI EPURARE APE MENAJERE,COMUNA NICOLAE BALCESCU,JUD VALCEA
Anunt de participare numarul 19066/15.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Nicolae Balcescu
Adresa postala: Jud Valcea, sat Rotarasti, Localitatea: Nicolae Balcescu, Cod postal: 247415, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Oprea, Tel.0250/761089, In atentia: Oprea Constantin, Email: [email protected], Fax: 0250/791089
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANLIZARE SI EPURARE APE MENAJERE, COMUNA NICOLAE BALCESCU, JUD VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com Nicolae Balcescu, jud Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de canalizare menajera 26.000 m, 2 statii de epurare monobloc Quzi/max=290 mcm/zi fiecare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatie tehnice si a caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 010, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare in valoare 60000 ron-Formular 11Garntie de buna executie constituita din retineri succeive din situatiile de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice sau asocieri depersoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Graficul de executie va fi in concordanta cu alocatile bugetare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivind eligibilitatea -Formular 12A
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181-Formular 12B
3.Formular privind calitate de participare la lictatie -Formular 12C
4.Formularetip, valabile la data 16.07.2007 emise de D.G.F.P-taxe si impozite catre bugetul consolidat alstatului, DITL-taxe si impozite catre bugetul local
5.Certifcat emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la 16.07.2007
6.Autorizatie de functionare
7.Pentru persoane juridice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declarea cifrei de afaceri medii de afaceri pe ultimii 3 ani
2.Bilant contabil la 31.12.2006
3.Scrioare de bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Nivel min 11000000 ron2.1.Profit net conf.bilant 31.12.2006pozitv2.2.Solvabiltate patrimoniala la 31.12.2006 >30%2.3.Lichiditate generala la 31.12.2006>100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 12F
2.Formular 12H
3.Formular 12I
4.Certificat SR EN ISO 9000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Min o lucrare simlara val>de 2900000, finalizata , recomandare beneficar vizata ICS2.Echipamentul din dotare suficient ptimplementarea proiectului3.1.Personalul de conducere: 3 ani vechime, CV, diplome, copii carte de munca3.2.Personalul destinat lucrariisa asigure implementareaproiectului in perioada de timp programata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
60%
Descriere:
2.
durata deexecutie
10%
Descriere:
3.
durata garantie de buna executie
10%
Descriere:
4.
calitatea executiei
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2361/27.06.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei Nicolae Balcescu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 14:00
Locul: Sediulautoritatiicontractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza imputernicirii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare aContestatiilor
Adresa postala: Str Stravropoleos nr6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 12:32