Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 5200 pos | 52606 | 5298 | 53359 | 5425 | 54413 | 54593 | 55000000-0 | 5520 | 55520000-1 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Caontractare finantare rambursabila interna - linie de finantare revolving in valoare de 40000000 lei


Anunt de participare numarul 141915/12.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala: Piata Unirii nr. 4, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Punct(e) de contact: Petru Marginean, Tel. +40 254213435, In atentia: Ciprian Rachita, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 254226176, Adresa internet (URL): www.primariadeva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati publice locale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Caontractare finantare rambursabila interna - linie de finantare revolving in valoare de 40000000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de contractare de catre municipiul Deva a unei finantari rambursabile interne - linie de finantare revolving in valoare de maxim 40.000.000 lei, cu o perioada de tragere de 3 ani, perioada de rambursare de 2 ani, pentru realizarea investitiilor publice de interes local de natura proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile pe care le are in derulare Municipiul Deva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de contractare de catre municipiul Deva a unei finantari rambursabile interne - linie de finantare revolving in valoare de maxim 40.000.000 lei, cu o perioada de tragere de 3 ani, perioada de rambursare de 2 ani, pentru realizarea investitiilor publice de interes local de natura proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile pe care le are in derulare Municipiul Deva
Valoarea estimata fara TVA: 19, 341, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 386.820 lei. Daca ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004, acesta are obligatia de a depunesi declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor si va beneficia de reducerea cu 50% a acesteia. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categ IMM-urilor alaturi de garantie.Garantia de participare poate fi constituita astfel: virament bancar in cont RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122 - Trezoreria Deva. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, prezentata in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Municipiul Deva. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1) in situatiile prevazute de art. 87, alin (1)din HG nr. 925/2006; 2) In situatia in care un ofertant depune, cu privire la prezenta procedura, o contestatie ce va fi rspinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare, suma determinata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 9.494, 09 lei. Modul de restituire a garantiei de participare: in conformitate cu art.88 din HG 925/2006;Echivalentul lei/alta valuta se va face astfel: echivalentul in euro la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru deschiderfea ofertelor. Cuantumul acesteia este de 2% din pretul contractului, si se va constitui pentru perioada de tragerede 2 ani;Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul cacontractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a ImprumuturilorLocale.- perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada detragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere acreditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii conform art. 62, alin. (1) din Legea nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006
Nota: Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt: Petru Marginean - Primar
Surgent Marius - ViceprimarMos Ovidiu ? Viceprimar,
Mica Mihai ? Administrator Public; Laura Sarbu ? Secretar; Nutu Silviana ? Director economic
Cosmin Vasile ? Director tehnic, Davidescu Mircea ? Sef Serviciu Achizitii, Investitii Publice, Dina Adrian -Compartiment Rambursari credite, Curcan Rodica ? Sef serviciu Financiar Contabilitate; Stoica Claudia si Petrica Mihaiela ? membrii in comisia de evaluare;
Ciprian Rachita ? presedinte comisie evaluare, Consilieri locali: Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu-Mircea, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Kovacs Francisc, Morar Nicolae Marcel, , Muntean Marian, Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan, Takacs Iosif, Tonea VasileCertificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Prezentarea Certificatului privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182, alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.
Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe LocalePrezentarea Certificatului privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182, alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de O.R.C
Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
? Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.
- Persoane juridice /fizice romane:
Autorizatie de functionare de la BNR(documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie
lizibila conforma cu originalul)Persoane juridice /fizice straine: Un document echivalent autorizatiei
de functionare emisa de BNR, emisde un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta inoriginal, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul)
Persoane juridice /fizice straine: Certificat de Rezidenta Fiscala(pentru evitarea dublei impuneri)
valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copielizibila conforma cu originalul)Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de
traducere autorizata si legala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anu financiari incheiati (2010, 2011, 2012, sa fie de minim 38.682.000 lei. Se vor prezenta documentele pe care ofertantul le considera relevanmte, in sustinerea indeplinirii acestei cerinte, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale cuprinzand media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ? formular anexat. Pentru conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual al BNR leu/euro, astfel: 2010:1 euro = 4, 2848 lei; 2011:1 euro = 4, 4287 lei, 2012:1 euro= 4, 4512 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata conform prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezent unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excuderea di procedura deatribuire, conform preved. Art. 180, 181 lit. A), c1) si d) si 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulter daca este cazul. Sustinatorul va prezenta su urmatoarele declaratii: 1 Declaratia privind eligibilitatea, conf art. 180 din OUG nr. 34/2006; 2. Declaratie privind neincadrarea in preved art. 181, lit. A), c1) si d), 3 Declar pe propria rasp priv neincadrarea in preved art 69^1 din OUG nr. 34/2006
Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se vor prezenta urmatoarele documente: Declaratia privind subcontractantii, Acord de subcontractare.Subcontractantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere conform art. 69^1 din OUG nr. 34/2006
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formulare anexate;Angajament de sustinere;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in preved art. 181, lit. A), c1) si d), Declar pe propria rasp priv neincadrarea in preved art 69^1 din OUG nr. 34/2006Completarea formularului anexatCompletarea formularului anexat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in S.E.A.Psi carora le-au fost transmise invitatii laaceasta faza de catre autoritatea contractanta, Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde: 1. Durata runda: o zi.In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera doar la pretul ofertei, In cazul in care ofertantul nu modifica in cadrul fazei de lic electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilireaclasamentului final este luata in considerare oferta depusa in cadrul procedurii de evaluare initiala a ofertelor,
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2013 12:00
Locul: Sediul Primariei, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pretul cel mai scazut, respectiv costul total cel mai redus al imprumutului si nu poate fi schimbat petoata durata de aplicare a procedurii de atribuire a contractului respectiv.Comisia de evaluare are obligatia de a stabili oferta castigatoare, dintre ofertele admisibile, pe bazaaplicarii criteriului pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi oferta cu pretul cel mai scazut, respectiv costul total cel mai redus al imprumutului dintre ofertele admisibile.Costul total al finantarii se va calcula prin metoda Ratei interne de rentabilitate (RIR). Pentrucalcularea RIR se vor lua in calcul toate fluxurile de numerar asociate cu finantarea si se va considerarata interbancara ca fiind constanta pe toata durata imprumutului bancar, egala cu valoareaROBOR6M comunicata pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Ipotezele in care vafi facuta evaluarea RIR vor fi asumate unitar si egal pentru toate ofertele, conform cu prevederiledocumentatiei de atribuire si cu caracteristicile ofertelor depuse de catre ofertantii participanti.Ipotezele sunt prezentate detaliat in Caietul de sarcini.Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, avand preturi egale, autoritatea contractanta va solicitaofertantilor care sunt in aceasta situatie, sa transmita o noua propunere financiara, in plic inchis, la sediul autoritatii contractante pana la odata si ora limita comunicata tuturor ofertantilor care se afla in situatia mentionata.In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 2562 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul dEva- Compartiment Achizitii
Adresa postala: P-ta Unirii, nr. 4, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Tel. +40 254210072, Fax: +40 254210072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2013 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer