Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cap de far fix, cap de far rotativ, nautofon cu detector de ceata si sistem de supraveghere


Anunt de participare numarul 53633/27.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02133
Adresa postala: STRADA FULGERULUI NUMARUL 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN PALADE, Tel.0241.65.10.40, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241.51.30.65
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cap de far fix, cap de far rotativ, nautofon cu detector de ceata si sistem de supraveghere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 02133 Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de cap de far fix, cap de far rotativ, nautofon cu detector de ceata si sistem de supraveghere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31527230-7 - Semnalizare si iluminare pentru nave maritime (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I
Cap de far rotativ 7 cpl;
Lotul II
Cap de far fix 9 cpl;
Lotul III
Nautofon cu detector de ceata 5 cpl;
Lotul IV
Sistem de supraveghere 1 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: intre 75, 000 si 337, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de part.: lot I=10000lei;lot II=2000 lei;lotIII=7000lei; lot IV=1500lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Venituri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va fi legalizata prin notariat daca ofertaeste declarata castigatoare si inainte de incheierea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din ordonanta ;
-Certificate constatatoare care atesta indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat, vizate la data deschiderii ofertelor, aflate in termen de valabilitate (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul isi are sediul sau este rezident);
-Certificat fiscal pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale (formularetip eliberate de autoritatile competente);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la data de 31.12.2006 si 31.12.2007;
- Fisa de informatii generale (Formularul 6, din care sa rezulte ca operatorul economic a realizat, ca cerinta minima, o cifrade afaceri globala, a carei valoare insumata pe ultimii trei ani, sa fie de cel putin:
Lotul I = 2000000 lei; lotul II = 500000 lei; lotul III = 1300000 lei si lotul IV = 200000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de produse din care sa rezulte, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract sau amai multor contracte ale caror cantitati cumulate a/au avut ca obiect furnizarea de produse similare, in cantitate cel putin egala cu cantitatea produsului/produselor care va/vor fi ofertat/ofertate, insotita de recomandari din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livrari din care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective- Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantii au capacitatea de a efectua transportul produselor lasediul U.M. 02133 si locatiile farurilor conform caietului de sarcini;
- Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca furnizorul vaasigura un delegat la livrare.- Certificat/declaratie de conformitate al produselor eliberat(a) de producator(importator)/organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, care sa fie in concordanta cu cerintele solicitate prin Caietul de sarcini, respectiv cu cerintele minime de calitate, -copie. Certificatul de conformitate/ declaratia de conformitate va fi eliberat(a) cu cel mult 45 de zile inainte de data depunerii ofertelor;
- Certificat de calitate care sa ateste existenta unui sistem de management al calitatii ISO 9001 siISO 14001 pentruproducator sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor copie;
- Licenta de fabricatie aproducatorului copie;
- Autorizatie pentru livrarea produselor eliberata de importator /distribuitor autorizat cu cel mult 6 luni in urma, in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin cumparare de la sediul UM 02133 Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 09:30
Locul: Sediul UM 02133 Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3118090, Email: [email protected], Fax: 021/3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al UM 02133 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului, nr 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Tel.0241.65.10.40, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241.51.30.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2008 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer