Licitatie Publica - ,,Capela si Clopotnita" Parohia Sf. Nicolae Chiajna
Anunt de participare numarul 37617/29.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL CHIAJNA
Adresa postala: Com. Chiajna, Str. Pacii, Nr. 75, Jud. Ilfov, Localitatea: Chiajna, Cod postal: 7794, Romania, Punct(e) de contact: Craciun Carmen, Marian Mihaila, Tel.021/4360067, In atentia: Craciun Carmen, Marian Mihaila, Email: [email protected], Fax: 021/4361144, Adresa internet (URL): Com. Chiajna, Str. Pacii, Nr. 75, Jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Capela si Clopotnita" Parohia Sf. Nicolae Chiajna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: , ,Capela si Clopotnita" Parohia Sf. Nicolae -Chiajna, loc.Chijna, str. Eroului, nr.40, Jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari Capela si Clopotnita com Chijna, judetul Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212360-7 - Cladiri religioase (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrarilista de cantitati de lucrari, prezentate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 830, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - Scrisoare de garantie bancara, in original=16600lei; Garantia de buna executie=5 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat, inculsiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor - Original/Copie legalizata; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor original; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie Copie legalizata; Statut si hotarare de infiintare sau echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din utimii doi ani (2005 si 2006), vizate si inregistrate de organele competente, precum si Informatii privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani; Fisa experienta similara in ultimii 3 ani; Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice; Informatii privind personalul tehnic de specialitate; Informatii privind sistemul propriu de conducere si de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
, ,Clopotnita "
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 90 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante din Com. Chiajna, Str. Pacii, Nr. 75, Jud. Ilfov.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2007 12:00
Locul: Com. Chiajna, Str. Pacii, Nr. 75, Jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant imputernicit al candidatului/ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2007 14:51