Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CARAVANA MOBILA ECHIPATA CU STATIE DE LUCRU STOMATOLOGICA


Anunt de participare numarul 115961/24.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Adresa postala:  BD. MAMAIA NR.124, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900527, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA TULEI, Tel. 0241606401, In atentia:  MIHAELA TULEI, Email:  [email protected], Fax:  0241606410, Adresa internet (URL):  BD. MAMAIA NR.124, [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CARAVANA MOBILA ECHIPATA CU STATIE DE LUCRU STOMATOLOGICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA ?OVIDIUS? CONSTANTAFacultatea de Medicina Dentara, Constanta, str. Ilarie Voronca
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CARAVANA MOBILA ECHIPATA CU UNIT DENTAR, ECHIPAMENTE STOMATOLOGICE SI ACCESORII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34115000-6 - Alte autoturisme (Rev.2)
33192400-6-Statii de lucru pentru stomatologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CARAVANA MOBILA ECHIPATA CU UNIT DENTAR - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 105, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 8, 000 (opt mii) Lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea totala a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
AXA 3 Dezvoltare economica si sociala, proiect nr.2.3-3.4/2010 cu titlul : ?CARAVANA SANATATII SI EDUCATIEI? cod 652
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formularul nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006- Formularul nr. 3Pentru situatia in care, in tara in care este inregistrat ofertantul nu se emit documentele mentionate mai sus si nu exista prevederi legale la declaratia pe proprie raspundere, se solicita declaratie autentica data in fata unui notar.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (in original sau copie legalizata) a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul.Din certificatele sa rezulte faptul ca la data emiterii sunt indeplinite obligatiile respective si ca sunt valabile la data deschiderii ofertelorDeclaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular nr.4Certificat de participare la procedura - Formular nr.5Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ? original ? sau copie legalizataPersoane fizice romane-Certificat UNIC de Inregistrare ? in copiePersoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- se vor atasa traducerile in limba romana, legalizate, ale documentelor referitoare la inregistrarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri- formular nr 6 ;Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2007, la 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 800.000 lei echivalent 188.679 eur la cursul BNR din data de 21.02.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani- Formularul nr. 7;Autorizare pentru livrarea produselor - Formularul nr. 9Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ?formular nr. 10Certificate ISO 9001, pentru firma furnizoare, pentru producatorOrice documente prin care se face dovada asigurarii conformitatii cu standardele solicitate, certificari emise de organisme abilitate inregistrate in orice stat membru din UE sau orice ale dovezi ( manualul calitatii, rapoarte de audit extern privind sistemul calitatii).Certificate sau documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 Recomandare din partea beneficiarilor, in original - Formularul nr. 8 La personalul tehnic de specialitate se vor atasa certificatele ce atesta calificarea personalului, minim 3 persoane, calificari ale personalului care participa la realizarea contractului: 1 inginer autovehicule rutiere, 2 specialisti pentru montaj si service aparatura stomatologica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 12:00
Locul: Universitatea Ovidius Constanta Bd. Mamaia nr. 124, Serviciul Tehnic, Caminul nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere cu imputernicire din partea societatii si copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AXA 3 Dezvoltare economica si sociala, proiect nr.2.3-3.4/2010 cu titlul : ?CARAVANA SANATATII SI EDUCATIEI? cod 652
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic - Universitatea "Ovidius" Constanta
Adresa postala:  B-dul Mamaia nr.124, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900527, Romania, Tel. 0241 606477, Fax:  0241 606477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2011 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer