Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Carburant - motorina si benzina


Anunt de participare (utilitati) numarul 142987/08.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL S.A.
Adresa postala: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Localitatea: Galati, Cod postal: 800058, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA SGRUMALA, Tel. +40 0236473380, Email: [email protected], Fax: +40 0236473367, Adresa internet (URL): www.apa-canal.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate contractanta cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Carburant - motorina si benzina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC APA CANAL SA Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Carburanti ? motorina si benzina pe baza de B.V.C.-uri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele precum si cantitatile ce urmeaze a fi achzitionate sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare = 6.000 lei 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Constituire : - numerar la Caseria societatii - OP ? confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; BCR Galati, ct. RO11RNCB0141032860980001. - un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau societate de asigurari (model Formularul 8 - Formulare) ? in original In cazul in care, ofertantul nu va face dovada constituirii Garantiei de participare, oferta sa va fi respinsa. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 88 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Retinerea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 87 din OUG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se determina echivalentul lei/euro la intocmirea ofertei va fi : cu 5 zile lucratoare inainte de data depunerii ofertelor (nu se va lua in considerare ziua depunerii). 1.Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare ce urmeaza a fi incheiat. Constituire: printr -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau orice alta modalitate conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea Garantiei de buna executie : In conformitate cu prevederile art. 92 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale Autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr.1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006). Dupa caz, se va completa si de catre tertul sustinator.-Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006). Dupa caz, se va completa si de catre tertul sustinator; Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. AC va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ord. M FP nr. 752/2006;
-Certificatului de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr.314/2010- Formularul nr. 5: Declaratie pe proprie raspundere.
-Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG nr. 34/2006?: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 3 ? Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006). Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC, precum si cele ce participa la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt : Gelu Stan, Podaru Nita, Andresan Elena, Sgrumala Camelia, Cazan Violeta, Razvan Georgescu, Gutu Victor, Tanu Viviana, Iconau Lucia.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 4.
Nerespectarea cerintelor, neprezentarea formularelor, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica; 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor). Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnata si stampilata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta solicitarile formularului referitoare la datele de identificare
ale firmei. Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii trei ani
(2010 - 2012), este cu caracter informational, declarata pe proprie
raspundere.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind situatia economico-financiara Informatii
Generale - Formularul 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1.Lista principalelor livrari - contracte similare de produse, efectuate in
ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent
daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privat.1.2. Experienta similara in ultimii 3
ani: min. 1- max. 3 contracte de produse similare care insumate sa ajunga
la valoarea minima de 1.200.000 lei, fara TVA, valoarea estimata a
contractului ce va fi atribuit prin intermediul acestei proceduri. De la
benefiarul produselor similare cu cele din Caietul de sarcini se vor prezenta cer
certificate/documente emise de catre beneficiar, din care sa reiasa indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare si valoarea acestuia.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind capacitatea tehnica: Principalele livrari de
produse similare, Experienta similara -Formularul 7.1 si 7.2
Lista statiilor de distributie a carburantilor sub forma de bonuri valoricela nivel local (cel putin o statie) si la nivel national, precum si programul de lucru zilnic al acestora.
Modalitatea de indeplinire
Listele furnizorului privind Statiile de ditributie carburant
Ofertantul va prezenta Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent valabil la data limita de depunerea ofertelor. Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate; dupa caz si traducerea legalizata.Documentul prezentat trebuie sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii pentru furnizor.
Modalitatea de indeplinire
Sistemul de asigurare a calitatii aplicat
sau echivalent - Certificatul SR EN ISO 9001/2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica a prezentei proceduri, doar ofertantii inregistrati in S.E.A.P. Refuzul unui op. ec. de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de lic. elec. este asimilat cu retragerea ofertei si pierderea garantiei de participare, in conf. cu disp. art. 87 alin1, lit. a), din HG. nr. 925/2006.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Numarul de runde ale L.E.: 1 (una). Durata runda: 1 (una ) zile.Operatorul economic castigator al procedurii de achizitie publica va fi cel cu pretul cel mai scazut dupa desfasurarea rundei L.E.Daca dupa finalizarea rundei, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, a pretului, la un termen stabilit, in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 005/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2013 12:00
Locul: SC Apa Canal SA, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca dupa finalizarea rundei, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, a pretului, la un termen stabilit, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CANAL SA Galati - Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. C. Brancoveanu nr. 2, Localitatea: Galati, Cod postal: 800058, Romania, Tel. +40 236473380, Email: [email protected], Fax: +40 236473367, Adresa internet (URL): www.apa-canal.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer