Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Carburant


Anunt de participare numarul 143865/24.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Servicii Publice, Sport si Agrement Botosani
Adresa postala: Str. Calea Nationala, nr.64, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710028, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN REMUS DRAGHICI, Tel. +40 331710613, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 331710614, Adresa internet (URL): www.polivalenta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Servicii Publice, Sport si Agrement Botosani
Adresa postala: str. Codrului nr. 16, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710375, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel. +40 331710613, In atentia: Lucian DRAGHICI, Email: [email protected], Fax: +40 331710614, Adresa internet (URL): www.polivalenta.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Servicii Publice, Sport si Agrement Botosani
Adresa postala: str. Codrului nr. 16, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710375, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel. +40 331710613, In atentia: Lucian DRAGHICI, Email: [email protected], Fax: +40 331710614, Adresa internet (URL): www.polivalenta.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Servicii Publice, Sport si Agrement Botosani
Adresa postala: str. Codrului nr. 16, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710375, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel. +40 331710613, In atentia: Lucian DRAGHICI, Email: [email protected], Fax: +40 331710614, Adresa internet (URL): www.polivalenta.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Cultura si recreere in subordinea CL
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carburant
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La statiile de distributie din municipiul Botosani si din reteaua nationala a operatorului economic declarat castigator.
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 671, 520.8 si 1, 024, 952.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente cu valori proportionale-frecventa anuala, valoarea minima=167.880, 20 lei, maxima=256.238, 20 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de carburanti auto (benzina fara plumb CO 95 si motorina (EN 590) Euro 5) cu livrare pe baza de carduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala = minim 125.635, 32 litri, maxim 191.759, 18 litri.
Din care benzina fara plumb CO 95: minim 62.994, 45 litri maxim 96.149, 42 litri; motorina (EN 590) Euro 5: minim 62.641, 87 litri maxim 95.609, 76 litri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 671, 520.8 si 1, 024, 952.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 20.000 lei Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP se constituie in conformitate cu preved. art.86 din HG 925/2006 prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-a unui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO89TREZ1165006XXX005135-Trez.Botosani, CUI-24401506), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar depusa la casieria autoritatii contractante.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P. in situatiile prev. la art. 87 din HG 925/2006.Suma de 4.804, 95 lei se va retine in conditiile art.278^1 alin(1)lit.b)/OUG 34/2006. Restituirea GP se face in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la procedura de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, -vor prez. anexat GP o Declaratie pe propria raspund. privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.In cazul unei asocieri GP va fi emisa in numele asocierii fara a se crea o noua pers.juridica, in numele Liderului asoc.(se va atasa la scrisoarea de garantie imputernicirea semnata)sau in numele oricarui membru al asocieriiValoarea euro la cursul B.N.R. din data de 03.04.2013 este: 1 euro = 4, 4179 lei. Garantia de buna executie a contractului in procent de 10% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente ce vor fi incheiate. Forma de constituire a garantiei de buna executie, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care Comisia de evaluare constata ca un ofertant nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire(Fisa de date si caietul de sarcini), oferta depusa va fi considerata inacceptabila conform prevederilor art. 36 alin (1) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006.
Cerinta 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Completarea formularului F4 din Sectiune Formulare.
Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea formularului F5.
Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta 3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social op. ec.(doar punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul.
Cerinta 4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social(doar pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului). Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Atentie:
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului 4 si 5 si a certificatelor de atestare fiscala).
- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.-Completarea formularului F6 din Sectiunea formulare-?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul /tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.-Se va copleta formularului F7 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Alexa Catalin Virgil, Apostoliu Eugen Sorin, Bosovici Calin George, Buliga Marius, Cristescu Marius, Furtuna Corneliu-Daniel, Ghiorghita Florin Ioan, Hunca Mihaela, Iavorenciuc Gheorghe, Lebada Radu, Lupascu Catalina-Camelia, Malancea Radu, Nica Tereza, Onisa Paul, Petrusca Ady, Plesca Stelian, Simion Aura, Tincu Mihai, Ursuleanu Gheorghe-Florentin, Bucsinescu Lidia, Ovidiu Iulian Portariuc, Adriana Zaiceanu, Viorel Iliuta, Cosmin Ionut Andrei, Valerian Sanduc, Turcanu Eugen-Cristian, Chiriac Aurel, Sfeclis Violeta, Brindusa Lupascu, Draghici Lucian-Remus, Birzu Constantin, Dumitras Oana.
Note:
Autoritatea contractanta solicita: toate documentele solicitate sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.
2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Se va prezenta: Certificat constatator emis de ONRC/echivalent informatiile continute trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.
Atentie:
a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator
b.Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;
d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
B. Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul va prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Atentie:
a.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
b.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 2
Fisa de informatii generale.
Bilanturile contabile pe cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale declarate sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Bilanturile contabile pe 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conformitate cu prevederile legale sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului conform prevederilor art.185 alin.(2) din OUG.34/2006.Pentru bilantul pe 2012 se pot prezenta si alte documente doveditoare.
Atentie:
a. Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.b. Ofertantii nerezidenti vor prezenta doc. in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiune ? conform cuoriginalul?insotite obligatoriu de traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.
Cerinta 1
Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu suma de minim 500.000 lei.
Completarea si prezentarea Formularului 8 ? Informatii generale din sectiunea Formulare cu declaratia privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani minim 500.000 lei.
Atentie:
a. Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure acesta cifra medie de afaceri.
b. Ofertantii IMM-uri beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune declaratia pe proprie raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea 346/2004.
c. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator conform Anexei nr.2 la Ordinul nr.509 al ANRMAP?publicat in M.O. partea I, nr.687/28.09.2011.
d. la evaluarea capacitatii economico-financiare a ofertantului nu se ia in considerare situatia economico-financiara a eventualilor subcontractanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile pe 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conformitate cu prevederile legale sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului conform prevederilor art.185 alin.(2) din OUG.34/2006.Pentru bilantul pe 2012 se pot prezenta si alte documente doveditoare.Atentie: a. Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.b. Ofertantii nerezidenti vor prezenta doc. in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiune ? conform cuoriginalul?insotite obligatoriu de traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.Completarea si prezentarea Formularului 8 ? Informatii generale din sectiunea Formulare cu declaratia privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani minim 500.000 lei.Atentie: a. Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure acesta cifra medie de afaceri.b. Ofertantii IMM-uri beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune declaratia pe proprie raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea 346/2004.c. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator conform Anexei nr.2 la Ordinul nr.509 al ANRMAP?publicat in M.O. partea I, nr.687/28.09.2011.d. la evaluarea capacitatii economico-financiare a ofertantului nu se ia in considerare situatia economico-financiara a eventualilor subcontractanti.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 6.
Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de
recunoastere ale acestora.
Atentie! In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Ofertantul va completa Formularul 17- Acord de subcontractare- din Sectiunea Formulare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Note: Capacitatea tehnico-profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190, alin. 1, 2, 3 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul dat, persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente: ? Decl. priv. Eligibilitatea (neincad. in prev. art.180 din O.U.G. 34/2006)? Conform Form. din sectiune Formulare. ? Decl. Priv. neancadr. in prev.e art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG.34/2006. ? Angajament Tert tehnico-profesional, incheiat in forma autentica. ? Doc. care sa confirme sustinerea ofertantului.
Cerinta 5.
Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestora. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. AC solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare iar acordul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante la data semnarii contractului. Acordul de asociere va indica participarea (in procente) la furnizarea produselor.
Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 15 ? Lista cuprinzand asociatii/subcontractorii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere-Formularul 16 - Acord de asociere-din Sectiune formulare.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului. Acordul de asociere va indica participarea (in procente) la furnizarea produselor si lucrarile care urmeaza a fi executate de fiecare dintre parteneri in cadrul parteneriatului. Nota: In cazul unei asocieri capacitatea tehnico- profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Cerinta 4.
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Completarea listei privind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Experienta similaraCerinta 3.1.Prezentarea Declaratie+Lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani.2.Se solicita prezentarea a cel putin a unui document/ contract/pv receptie) prin care sa se confirme livrarea de produse care fac obiectul procedurii.1.Completarea si prezentarea Formularului 9/1 Declaratie +Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Formularul 9/2 - din Sectiunea Formulare.Lista va fi insotita de cel putin unui certificat/document prin care sa se confirme furnizari similare contractului ce face obiectul prezentei proceduri.2.Se va completa formularul de Experienta similara Formularul 10 -pentru fiecare certificat/document in parte;Pentru a face dovada executarii furnizarii prezentate ca experienta similara, se va prezenta in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?, orice dovada care poate demonstra livrarea respectiva.Note: a. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indepl. in intregime de catre un singur tert sustinator conform Anexei nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P priv. formularea crit. de calif. si selectie, publicat in M.Of. al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011.b. Cerinta privind experienta similara nu poate fi indepl. de catre eventualii subcontractanti conform Anexei nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P.
Cerinta 2.Pentru calificare, autoritatea contractanta solicita ofertantului sa prezinte certificate sau alte documente emise de organisme abilitate, care sa ateste conformitatea produselor ofertate cu cerintele din specificatiile tehnice din caietul de sarcini.Prezentarea certificatelor de calitate, emise de organisme abilitate, din care sa rezulte indeplinirea (minim)specificatiilor tehnice pentru benzina fara plumb si motorina Euro 5 prevazute in fisa tehnica din caietul de sarcini.
Cerinta 1.Autoritatea contractanta solicita ofertantului sa detina cel putin o statie de distributie in municipiul Botosani, compatibila cu sistemul CARD.Prezentarea listei cu numarul si amplasamentul statiilor de distributie de peteritoriul Romaniei din care se va face livrarea carburantului ce face obiectul procedurii de achizitie. Lista va cuprinde toate datele de identificare (adresa, program, nr. telefon).
Cerinta
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii.
Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertei, cf. dispoz. art. 172/OUG 34/2006.- Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului;
- Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului;
- Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii, pentru activitatea specifica obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent ? in copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Atentie:
a. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului;
b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului;
c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa Formularul 17- Acord de subcontractare- din Sectiunea Formulare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Note: Capacitatea tehnico-profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190, alin. 1, 2, 3 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul dat, persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente: ? Decl. priv. Eligibilitatea (neincad. in prev. art.180 din O.U.G. 34/2006)? Conform Form. din sectiune Formulare. ? Decl. Priv. neancadr. in prev.e art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG.34/2006. ? Angajament Tert tehnico-profesional, incheiat in forma autentica. ? Doc. care sa confirme sustinerea ofertantului.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 15 ? Lista cuprinzand asociatii/subcontractorii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere-Formularul 16 - Acord de asociere-din Sectiune formulare.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului. Acordul de asociere va indica participarea (in procente) la furnizarea produselor si lucrarile care urmeaza a fi executate de fiecare dintre parteneri in cadrul parteneriatului. Nota: In cazul unei asocieri capacitatea tehnico- profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Completarea listei privind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului.1.Completarea si prezentarea Formularului 9/1 Declaratie +Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Formularul 9/2 - din Sectiunea Formulare.
Lista va fi insotita de cel putin unui certificat/document prin care sa se confirme furnizari similare contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
2.Se va completa formularul de Experienta similara Formularul 10 -pentru fiecare certificat/document in parte;Pentru a face dovada executarii furnizarii prezentate ca experienta similara, se va prezenta in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?, orice dovada care poate demonstra livrarea respectiva.
Note:
a. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indepl. in intregime de catre un singur tert sustinator conform Anexei nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P priv. formularea crit. de calif. si selectie, publicat in M.Of. al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011.
b. Cerinta privind experienta similara nu poate fi indepl. de catre eventualii subcontractanti conform Anexei nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P.Prezentarea certificatelor de calitate, emise de organisme abilitate, din care sa rezulte indeplinirea (minim)specificatiilor tehnice pentru benzina fara plumb si motorina Euro 5 prevazute in fisa tehnica din caietul de sarcini.Prezentarea listei cu numarul si amplasamentul statiilor de distributie de pe
teritoriul Romaniei din care se va face livrarea carburantului ce face obiectul procedurii de achizitie. Lista va cuprinde toate datele de identificare (adresa, program, nr. telefon).Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertei, cf. dispoz. art. 172/OUG 34/2006.- Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului;
- Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului;
- Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii, pentru activitatea specifica obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent ? in copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atentie: a. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului;b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului;c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2013 13:00
Locul: in Sala de Sedinte a Directiei Servicii Publice, Sport si Agrement Botosani din str. Codrului nr. 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta obligatoriu imputernicirea societatii ofertante si copie dupa actul de identitate/echivalent).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini atasat prezentei invitatii se va respecta intocmai.Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret clasate pe primul loc.Dupa stabilirea ofertelor admisibile, Comisia de evaluare va intocmi clasamentul final al ofertelor, pe baza criteriului ?in mod exclusiv, pretul cel mai scazut?. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financi.in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertant. a carui noua prop.finan. are pretul cel mai scazut cu cond.incadrarii pretului ofertat in val. fondurilor alocate ptr. ace.chizitie. Nu se accepta oferte alternative. Nu se admite ofertarea de preturi conditionate. Oferta financiara va reflecta toate costurile ofertantului, inclusiv cele de emitere a cardurilor, consultare a aplicatiei informatice pentru urmarirea consumurilor etc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Codrului nr. 16, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710375, Romania, Tel. +40 33170613, Email: [email protected], Fax: +40 33170614, Adresa internet (URL): www.polivalenta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2013 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer