Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Carburant auto (benzina fara plumb) pe baza de bonuri valorice


Anunt de participare numarul 124843/30.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CALARASI
Adresa postala:  mun. Calarasi, b-dul. Republicii, nr. 44, jud. Calarasi, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910005, Romania, Punct(e) de contact:  SINEL ANGHEL, Tel. 0242.30.62.31, Email:  [email protected], Fax:  0242.31.81.23, Adresa internet (URL):  http: //cl.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carburant auto (benzina fara plumb) pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: mun. Calarasi, mun. Oltenita, jud. Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 717, 540RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in fiecare luna calendaristica, pe durata de valabilitate a acordului-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de produse - carburant auto (benzina fara plumb) pe baza de bonuri valorice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
domeniul tehnic - alimentarea cu carburanti a autovehiculelor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 717, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 30000, 00RON. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat in baza acordului cadru
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, - certificate care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si a obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor (prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul), - prezentarea declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta indepebndenta", - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare,
- Certificat Constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, - copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul de pe Certificatul de Inregistrare la Registrul Comertului, - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita declaratia privind cifra de afaceri a ofertantului intr-o perioada anterioara (care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani),
- copia bilantului contabil de la data de 31.12.2010, care a fost vizat si inregistrat la organele competente (fiecare pagina a copiei va fi stampilata si semnata conform cu originalul),
- in cazul in care capacitatea economica si financiara este sustinuta de o terta persoana se va prezenta si un angajament ferm incheiat in forma autentica, care sa confirme acest lucru
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita prezentarea informatiilor cu privire la principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,
- se solicita prezentarea listei cu amplasamentul, adresa, nr. de telefon/fax a statiilor de distributie a carburantilor auto pe baza de bonuri valorice, de pe teritoriul Romaniei,
- in cazul in care capacitatea este sustinuta de o terta persoana se va prezenta si un angajament ferm incheiat in forma autentica, care sa confirme acest lucru,
- sa se prezinte declaratia privind calitatea de participant la procedura,
- sa se prezinte declaratia cu privire la subcontractanti si asociati,
- in cazul in care se depune oferta comuna se vor prezenta si: acordul/scrisoarea preliminara de asociere; declaratia privind acceptarea legalizarii asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa detina o retea de statii de distributie a carburantilor pe baza de bonuri valorice, care sa includa cel putin cate o statie de distriburie atat pe raza mun. Calarasi cat si pe raza mun. Oltenita
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica va avea o runda cu durata de o zi.Informatiile puse la dispozitie se refera la existenta de preturi si valori noi; numarul participantilor la L.E.; clasament
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16136
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2011 10:00
Locul: Inspectoratul de Politie Judetean Calarasi, mun. Calarasi, b-dul Republicii, nr. 44, jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cuantumul garantiei de participare este de 30000, 00RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu durata de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta.Pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta un exemplar original, copia legalizata sau copia certificata pentru conformitate cu originalul a ordinului de plata, dupa ce a fost vizat in prealabil de catre banca. In baza prevederilor art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a ofertantilor ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.In acest caz ofertantii au obligatia de a prezenta documentele prevazute de art 7 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatiile privind caile de atac se pot obtine de la Serviciul Logistic al Inspectoratului de Politie Judetean Calarasi, mun. Calarasi, b-dul. Republicii, nr. 44, jud. Calarasi, tel. 0242/306231, fax 0242/318123
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art.256ind2 din OUG34/2006persoana vatamata poate sesiza CNSC pt.anularea actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al aut.contr. considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2011 17:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer