Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CARBURANT AUTO-BENZINA FARA PLUMB PE BAZA DE CARDURI SAU BONURI VALORICE


Anunt de participare numarul 20575/22.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA MEHEDINTI
Adresa postala: STR.CRISAN NR.87, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220071, Romania, Punct(e) de contact: MARIA STOENESCU, Tel.0252314480, Email: [email protected], Fax: 0252306142, Adresa internet (URL): DADRMH.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: AGRICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CARBURANT AUTO-BENZINA FARA PLUMB PE BAZA DE CARDURI SAU BONURI VALORICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL DADR MH
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CARBURANT AUTO-BENZINA FARA PLUMB PE BAZA DE CARDURI SAU BONURI VALORICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111200-0 - Benzina fara plumb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 61, 972RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTRACT PANA LA 31.12.2007 CU PRELUNGIRE 4 LUNI CONFORM HG925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE :1400RON SUB FORMA DE SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU OP IN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT, PLATA SE FACE CU OP PRIN TREZORERIE IN TERMEN DE 5 ZILE DE LA DATA PRIMIRII FONDURILOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA ;DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART181 DIN OUG34/2006 ; CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA DIN CARE SA REZULTE PLATA CONTRIBUTIILOR LA BUGETUL DE STAT, FOND NAT.ASIGURARI DE SANATATE SI SOMAJ;CERTIFICAT PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC ;CERTIFICAT FISCAL.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE ANUL 2006CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMTII GENERALE ;EPERIENTA SIMILARA;AUTORIZATII PENTRU LIVRARE SI COMERCIALIZARE;CERTIFICAT ISODE LA FURNIZOR;LISTA CU PRIVIRE LA REPARTIZAREA PE JUDETE A STATIILOR DE DISTRIBUIRE A CARBURANTILOR .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: SUMA VA FI ACHITATA LA CASIERIA DADR MH SAU CU OP IN CONTUL DE TREZORERIE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 12:00
Locul: SEDIUL DADR MH STR.CRISAN NR.87 DR.TR.SEVERIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII / PERSOANELE IMPUTERNICITE DIN PARTEA OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104646
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR.SOS.OLTENITEI NR107-111 SECTOR4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA COMUNICAREA REZULTATULUI PROCEDURII
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR MH
Adresa postala: STR.CRISAN NR.87, Localitatea: DR.TR.SEVERIN, Cod postal: 220071, Romania, Tel.0252314480, Fax: 0252306142
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer