Licitatie Publica - CARBURANT AUTO PE BAZADE CARD DE CREDIT
Anunt de participare numarul 110770/09.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTA
Adresa postala: BRAVILOR, NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900270, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA GULA, Tel. 0241/625.055, Email: [email protected], Fax: 0241/623.913, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CARBURANT AUTO PE BAZADE CARD DE CREDIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FRANCO DEPOZIT
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 000, 000 si 11, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioada de derulare a acordului cadru preconizam (in functie de bugetul ce ni se va aloca) case vorincheiacate 2 contracte subsecvente in fiecare an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentarea cu combustibil a 87 de autosanitare ce apartin parcului auto S.A.J. Constanta pe o durata de 4 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile ce preconizam ca vor fi necesare desfasurariii activitati sunt: Cantitatea minima de Benzina fara plumb 95 este de 155.263 litri
Cantitatea minima de Motorina Euro5 este de 1.950.000 litri
Cantitatea maxima de Benzina fara plumb 95 este de 394.736 litri
Cantitatea maxima de Motorina Euro5 este de 2.500.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 000, 000 si 11, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 110.000 lei.Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contravtului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract incheiat cu Casa de Asigurari de Sanatate Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006),
3.Certificat fiscal eliberat de CompartimentulImpozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local,
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului,
5.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, 6.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Valoarea medie acifreide afaceri pe trei ani (2009, 2008 si 2007) sa fie de minim 2.000.000 lei - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent2.Bilantul contabil la 31.12.2008 si la 31.12.2009 asumat de reprezentantul legal al societatii, prin care se poate dovedi faptul ca nu a inregistrat pierderi. (Soldul contului 121 ? creditor). Se va face dovada inregistrarii la Administratia Financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari in ultimii 3ani, 2. Autorizare pentru livrarea produselor (pentru comercianti). In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant.
3. Experienta similara ? se vor prezenta unul, maxim trei contracte ce au ca obiect furnizarea de combustibil auto ?. Contractele vor fi insotite si de certificate constatatoare sau recomandari.
4. Prezentarea certificatului de calitate cu respectarea cerintelor impuse de STAS-urile in vigoare aferente produselor.
5. Ofertantul va prezenta pe propria raspunderelista statiilor de alimentare de pe raza fiecarui judet din tara, care distribuie carburant pe baza de carduri electronice de credit, in progaram non stop .
6. Ofertantul trebuie sa detina statii de distributie in cel putin 7 localitati din cele 10 unde S.A.J. Constanta are substatii dupa cum urmeaza: Constanta, Navodari, Mangalia, Medgidia, Harsova, Cernavoda, Baneasa, Eforie, Cogealac si Negru Voda, cu program non-stop.
7.Certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/ 2008, sau echivalent de la ofertant8.Documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului , conform SR EN ISO 14001/2005 sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: Str. Traian, Nr 23, Tel / fax 0241/ 616.003, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel. 0241616.003, Fax: 0241616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta rezultatul procedurii, conform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de AmbulantaJudeteanConstanta
Adresa postala: str.Bravilor, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900270, Romania, Tel. 0241 625.055, Email: [email protected], Fax: 0241 623.913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2010 11:45