Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CARBURANT PE BAZA DE BONURI VALORICE


Anunt de participare (utilitati) numarul 130890/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  RTFC BANAT-OLTENIA, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  RO-300166, Romania, Punct(e) de contact:  SERV. APROVIZIONARE, Tel. 0256/292605, In atentia:  Dl. Mihalache Cristian, Email:  [email protected], Fax:  0256/292605, Adresa internet (URL):  RTFC BANAT-OLTENIA , TIMISOARA , STR. GARII NR. 2A, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RTFC BANAT-OLTENIA
Adresa postala:  STR. GARII , NR. 2A, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300166, Romania, Tel. 0256/200476, Fax:  0256/200476
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CARBURANT PE BAZA DE BONURI VALORICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RTFC BANAT-OLTENIA, STR. GARII NR. 2A, TIMISOARA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare carburant pe baza de bonuri valorice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
benzina=1500 litri, motorina = 9450 litri
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 600 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economiccompletata in conformitate cu Anexa nr.10 din Sectiunea Formular. ? in original sau copie conform cu originalul;
2.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin.1 din legea nr.21/1996 privind concurenta completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare ? in originalsau copie conform cu originalul;
Agentii economici care intra sub incidenta legii 21/1996 si sunt implicati intr-o operatiune de concentrare economica pot participa la licitatie numai cu o singura oferta comuna, ca asociati, prezentand si acordul de asociere3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ?valabil la data licitatiei, in original sau copie conform cu originalul.
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? valabil la data licitatiei, in original sau copie coform cu originalul.
Nota:
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2011 , vizat si inregistrat de organele competente - in copie
b) informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista a principalelor produsesimilare livrate in ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC P26
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 10:00
Locul: RTFC BANAT-OLTENIA , TIMISOARA , STR. GARII , NR. 2A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor , reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
SNTFC"CFR-CALATORI" SA este autoritate contractanta conf. OUG 34/2006, art.8 , lit. d , iar RTFC Banat-Oltenia este sucursala a SNTFC-ului.Valoarea estimata a achizitiei reprezinta o parte din valoarea prevazuta pentru toate cele patru Regionale de Transport , valoare care depaseste 15000 euro, asfel ca nu poate fi vorba de achizitie directa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationalde Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-030084, Romania, Tel. 40213104641, Email:  [email protected], Fax:  40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  Timisoara , str. Garii , nr, 2a, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300166, Romania, Tel. 0723/335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer