Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Carburanti


Anunt de participare numarul 142529/15.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANAT
Adresa postala: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300222, Romania, Punct(e) de contact: Alexandra Berlo, Tel. +40 256492097, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 256491798, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carburanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoara, str. Gheorghe Adam, nr. 15 si Resita, str. Caminelor, nr.9
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 - carburanti vrac intre 80 tone pana la 31.12.2013 si 120 tone eventuale suplimentari.
Lot 2 - carburanti sub forma de card: motorina intre 65 tone pana la 31.12.2013 si 100 tone eventuale suplimentari si benzina fara Pb, CO 95 intre 35 tone pana la 31.12.2013 si 45 tone eventuale suplimentari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - carburanti vrac intre 80 tone pana la 31.12.2013 si 120 tone eventuale suplimentari.
Lot 2 - carburanti sub forma de card: motorina intre 65 tone pana la 31.12.2013 si 100 tone eventuale suplimentari si benzina fara Pb, CO 95 intre 35 tone pana la 31.12.2013 si 45 tone eventuale suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 043, 340.39 si 1, 534, 320.07RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractele pot fi prelungite in conditiile art. 6 din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de lot 1 = 8.747, 92 lei si lot 2 = 12.118, 88 lei.Forma de constituire : scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul RO61TREZ6215005XXX010560 Trezoreria Timisoara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii.Perioada de valabilitate este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru garantia de participare depusa in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere oferte.Cuantumul care se va retine din garantie in conditiileart. 278^1 din OUG 34/2006 este de 4200 lei + 0, 1 % den ceea ce depaseste 420.001 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5 % din valoarea fara TVA a contractului, constituita prin : a)scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii.b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr. 1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-formular 12A, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-formular 12B, declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 12C, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular participare, certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP sau unitatile subordonate si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de primarie, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-formular conflict.Persoane cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt: Gavril Dorin, Vlaicu Ionel, Gal Aurica, Luci Ervin, Hepes Dumitru, Purdea Doru, Grui Ioan. Autorizare furnizare produse petroliere emisa de organismele abilitate/certificat RAR pentru produsele ofertate
Prezentare formular emis de ORC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2011 si in masura in care exista si a fost finalizat si inregistrat la organele competente si a bilantului la 31.12.2012
Informatii generale-Cifra medie globala de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de minim:
pentru lot 1 = 874792, 38 lei, iar pentru lot 2 = 1211888, 40 lei.Cursul mediu anual BNR dupa cum urmeaza : an 2010-4, 2848;an 2011 - 4, 4287;an 2012 - 4, 4560
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilantformular 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada detinerii de statii de distributie carburanti in spatiul de activitate al autoritatii contractante
Declaratie privind utilajele, echipamentele de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului
Lista principalelor livrari in ultimi 3 ani-sa fie indeplinit cel putin un contract in valoare de : lot 1 = 145798, 73 lei, lot 2 =201981, 40 lei(se intelege toate sit. prevazute la art. 14 din Ordin ANRMAP 509/2011)Ofertantul va prezenta unele copii dupa certificate / documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client privat beneficiar care sa confirme furnizarea produselor/prestarea serviciilor sau o declaratie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista statiilor de distributieFormular 12 Hformular 12D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S007-007624 din 10.01.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor exista doua sau mai multe oferte care contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara sub forma de clarificari de documente in SEAP care contin noi preturi, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Deoarece procedura de atribuire se desfasoara integral prin mijloace electronice conform HG nr.1.660/2006, evaluarea ofertelor se desfasoara in doua etape distincte astfel: - in prima etapa va fi evaluat modul de indeplinire al criteriilor de calificare(art.20) si al cerintelor caietului de sarcini ? evaluarea tehnica (art.21), etapa ce se va finaliza prin stabilirea ofertelor admise precum si ale ofertelor inacceptabile sau neconforme, date ce vor fi introduse in SEAP. - in etapa a doua, ulterior introducerii in SEAP a datelor privitoare la ofertelor admise si a celor inacceptabile sau neconforme, autoritatea contractanta va avea acees la propunerile financiare ale ofertantilor declarati admisi si va proceda la evaluarea acestora. Ofertele ale caror preturi exclusiv TVA nu vor fi criptate pentru fiecare lot ofertat in SEAP nu vor putea fi supuse evaluarii. Contractele de furnizare se vor incheia pentru cantitatile minime de carburanti; Tinand cont de caracterul de regularitate al contractelor de furnizare, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de prelungire a duratei de indeplinire cu maxim 4 luni in anul 2014; Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatile de carburanti decursul anului 2013 si pana la 30.04.2014, pana la nivelul maxim specificat in documentatie;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2, alin. 1, litera a), din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al ABA Banat
Adresa postala: b-dul Mihai Viteazu, nr.32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300222, Romania, Tel. +40 256491848, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2013 17:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer