Licitatie Publica - Carburanti auto
Anunt de participare (utilitati) numarul 118811/06.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala: Narciselor, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN MURARU, Tel. 0334 401 796, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0234 551 175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica ce desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul achizitorului
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie carburanti auto.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Carburanti auto prin bonuri valorice:
Benzina fara plumb minim 12808 litri, maxim 16115 litri.
Motorina minim 13211 litri, maxim 15415 litri.
Lot 2: Motorina vrac : Motorina vrac minim 106014 litri, maxim 147018 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 863, 941RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelunigirea duratei contractelor pana la 30.04.2012 si suplimentarea cantitatilor.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare lot 1:3000 lei; garantie de participare lot 2:14000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului:
Completare formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea.
Completare formularul 2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.
Completare formularul 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006.
Completare formularul 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat de atestare fiscala, eliberat de A.N.A.F., valabil la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): pentru rezidenti:
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate comercializarea produsului solicitat.
Certificatul unic de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
pentru nerezidenti:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formularul 5 ? Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formularul 6 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Certificat ISO 9001 - dovada ca societatea are documentat, implementat si mentine un sistem de management al calitatii ? ISO 9001.
Certificat de producator / Autorizare pentru livrarea / comercializarea produselor ofertate, emisa de producator / importator ? formular 7.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Pretul face obiectul procesului repetitiv de ofertare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2735
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 14:00
Locul: SC Compania Regionala de Apa Bacau SA - Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Oferta se va intocmi pentru cantitatile minime din caietul de sarcini. Valoarea minima estimata a contractului pentru lotul 1 este de 125896 lei fara TVA, iar valoarea minima estimata pentru lotul 2 este de 547611 lei fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bacau, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel. 0234-513926, Email: [email protected], Fax: 0234-514275, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania Regionala de Apa Bacau SA ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Narciselor, Nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Tel. 0334-401796, Fax: 0234-551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 11:57