Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - carburanti auto


Anunt de participare numarul 1094/01.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ENACHE, Tel.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 457.01.55
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile de distributie carburanti ale furnizorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de benzina cu plumb, benzina fara plumb, motorina super euro, motorina euro se efectueaza in statiile de distributie ale furnizorului prin carduri de credit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111300-1 - Benzina cu plumb (Rev.1)
23111200-0-Benzina fara plumb (Rev.1)
23121200-3-Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-benzina cu plumb min.5.000 l-max.12.350 l;benzina fara plumbmin.45.000 l-max.124.625 l;motorina super euromin.137.000 l-max.258.600 l;motorina euro-min.140.000 l-max.261.600 l
Valoarea estimata fara TVA: intre 874, 980 si 1, 755, 764RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare- 20.000 lei -garantia de buna executie- 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocire conform art.44 alin.2 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea -declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 -certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului -Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice Agentia Nationala de Administrare Fiscala -Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Consiliul local al sectorului / localitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-scrisoare de bonitate din partea unei banci sau a unei societati cunoscute de audit financiar si contabil -bilantul contabil la 30.06.2006, vizat si inregistrat de organele abilitate -declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani exprimata in mii lei si euro, calculat la cursul mediu BNR din data de 22.03.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri globala din ultimii trei ani minim 6.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara reprezentand lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani; -documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se solicita cel putin un contract a carui valoare sa fie minim 1.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
T2/834 DIN 30.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2007 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se obtine de la sediul autoritatii contractante, in urma unei solicitari scrise. Plata se efectueaza la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2007 14:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2007 10:00
Locul: BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII JILAVA-Str. Sabarului, nr. 1, com. Jilava, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor din partea autoritatii contractante si delegatii imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 4 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050019, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD.DINICU GOLESCU, NR.38 SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII JILAVA
Adresa postala: Str. Sabarului, nr. 1, comuna Jilava, jud. Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 457.01.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2007 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer