Licitatie Publica - Carburanti auto (motorina si benzina) pe baza de bonuri valorice si VRAC
Anunt de participare numarul 132823/02.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Avram Iancu al judetului Cluj
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 69-71, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400124, Romania, Punct(e) de contact: Dan Valeriu Tucra Branga, Tel. +40 264591255, In atentia: Simion Catalin, Email: [email protected], Fax: +40 264593873, Adresa internet (URL): www.isucj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carburanti auto (motorina si benzina) pe baza de bonuri valorice si VRAC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.69-71, Cluj-Napoca, jud Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 870, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In principiu se va atribui 2 contarcte subsecvente in 2012 si 2 contracte in 2013. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 502200 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia decarburant auto Motorina Euro 5 si Benzina PREMIUM 95 fara plumbatat VRAC - livrate de furnizor cu mijloacele de transport ale acestuia, in mod gratuit, cat si pe baza de bonuri valorice acrburant BVC - livrate in statiile de distributie ale furnizorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)Cantitati estimate pe durata intregului acord cadru: - Motorina Euro 5 - minim: 108.000 litri ? maxim: 168.000 litri din care: - Livrare VRAC- minim: 100.000 litri - maxim: 150.000 litri.- Livrare pe baza de BVC- minim: 8.000 litri - maxim: 18.000 litri.- Benzina PREMIUM 95 fara plumb - minim: 13.500 litri ? maxim: 20.000 litri din care: - Livrare VRAC- minim: 12.000 litri - maxim: 15.000 litri.- Livrare pe baza de BVC- minim: 1.500 litri - maxim: 5.000 litri.
b) Cantitati minime ? maxime pe baza celui mai mare contract subsecvent estimat afi atribuit pe durata acordului cadru: - Motorina Euro 5 - minim: 13.000 litri ? maxim: 108.000 litri din care: - Livrare VRAC- minim: 12.000 litri - maxim: 100.000 litri.- Livrare pe baza de BVC- minim: 1.000 litri - maxim: 8.000 litri.
- Benzina PREMIUM 95 fara plumb - minim: 5.500 litri ? maxim: 13.500 litri din care: - Livrare VRAC- minim: 5.000 litri - maxim: 12.000 litri.- Livrare pe baza de BVC- minim: 500 litri - maxim: 1.500 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 870, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 10044 lei. Valabilitatea garantiei de participare 60 zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr.7, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contulnr.RO65TREZ2165005XXX006886 deschis la trezoreria Cluj Napoca, cod fiscal 4288152. Cuantumul garantiei de buna executie: 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr.10, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului subsecvent, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Se vor prezenta: 1. Formularul nr.1 ? Declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180/OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Formularul nr.2 - Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Formularul nr.3 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
(Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Somlea Vasile-inspector Sef, Ungur Dorin-prim adjunct, Dobre Adrian - adjunct, Ion Didina- contabil sef, Tucra-Branga Dan-sef serviciu logistic)
Nota: Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta 2
Se va prezenta1. Formularul nr. 4 ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se vor prezenta: 1. Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al ofertantului va include furnizarea produselor ce facobiectulprocedurii. Certificatul va fi emis in luna anterioara sedintei de deschidere a ofertelor.
2. Pentru Persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Se solicita ca ofertantul sa fi avut o cifra medie anuala de afaceri cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, respectiv502.200, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Ofertantul are obligatia de a face dovada ca dispune o retea de distributie a carburantilor la nivel national, dintre care cel putin una infiecare resedinta de judet, vecin cu judetul Cluj si cel putin una in municipiul Cluj-Napoca si Bucuresti.Statiile proprii sau partenere/afiliate vor avea implementat sistemul de alimentare pe baza de bonuri valorice.
Cerinta 2
Ofertantul are obligatia de a face dovada ca in ultimii trei ani a furnizat carburant auto in valoare egala sau mai mare de 502.200, 00 lei.
Cerinta 3
Ofertantul va prezenta certificate de conformitate emis de Registrul Auto Roman (RAR-OCP)sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor care fac obiectul contractului, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, conform Ordinul Ministrului Transporturilor, Constructiilor si Turismului nr. 2135/2005, pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata a acestora - RNTR 4; Ordonanta Guvernului nr. 80/2000 privind certificarea sau omologarea echipamentelor, pieselor de schimb si materialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum si conditiile de comercializare si utilizare a acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;
Cerinta 1
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
590077
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici dedocumente ce contin noi preturi.Autoritatea contactanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Avram Iancu al judetului Cluj - Compartiment juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 69-71, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400124, Romania, Tel. +40 264591255, Email: [email protected], Fax: +40 264593873, Adresa internet (URL): www.isucj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2012 16:17