Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Carburanti auto (motorina si benzina) pe baza de bonuri valorice si VRAC


Anunt de participare numarul 141848/07.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Avram Iancu al judetului Cluj
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 69-71, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400124, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment .Achizitii Publice, Tel. +40 264591271/+40 264591255, In atentia: Simion Dumitru-Catalin, Email: [email protected], Fax: +40 264593873, Adresa internet (URL): www.isucj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carburanti auto (motorina si benzina) pe baza de bonuri valorice si VRAC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.69-71, Cluj-Napoca, jud Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 059, 298RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In principiu se va atribui 4 contarcte subsecvente in 2013 si 2 contracte in 2014. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 603540 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de carburant auto Motorina Euro 5 si Benzina PREMIUM 95 fara plumb atat VRAC - livrate de furnizor cu mijloacele de transport ale acestuia, in mod gratuit, cat si pe baza de bonuri valorice acrburant BVC - livrate in statiile de distributie ale furnizorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)Cantitati estimate pe durata intregului acord cadru: - Motorina Euro 5 - minim: 126000 litri ? maxim: 197000 litri din care: - Livrare VRAC - minim: 118000 litri - maxim: 179000 litri.- Livrare pe baza de BVC- minim: 8000 litri - maxim: 18000 litri.- Benzina PREMIUM 95 fara plumb - minim: 15606 litri ? maxim: 25200 litri din care: - Livrare VRAC - minim: 14000 litri - maxim: 20000 litri.- Livrare pe baza de BVC- minim: 1606 litri - maxim: 5200 litri.b) Cantitati minime ? maxime pe baza celui mai mare contract subsecvent estimat afi atribuit pe durata acordului cadru: - Motorina Euro 5 - minim: 14000 litri ? maxim: 126000 litri din care: - Livrare VRAC - minim: 12000 litri - maxim: 118000 litri.- Livrare pe baza de BVC- minim: 2000 litri - maxim: 8000 litri.- Benzina PREMIUM 95 fara plumb - minim: 5500 litri ? maxim: 15606 litri din care: - Livrare VRAC - minim: 5000 litri - maxim: 14000 litri.- Livrare pe baza de BVC- minim: 500 litri - maxim: 1606 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 059, 298RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 21185, 96 lei.Valabilitatea garantiei de participare 60 zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr.7, instrument care va fi depus la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertei . In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr.RO65TREZ2165005XXX006886 deschis la trezoreria Cluj Napoca, cod fiscal 4288152. Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 4839, 3 lei.Echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR valabil pentru data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie: 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr.10, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului subsecvent, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006-Formularul 1 din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare; Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de Formular 4 din Sectiunea Formulare;4. Declaratie privind calitatea pe participant la procedura - Formular 115. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea Formularului 3 din Sectiunea Formulare;Persoane cu functii de decizie din acdrul autoritatii contractante: Somlea Vasile - Inspector sef;Ungur Dorin-Petru - Prim-adjunct; Dobre Adrian ? Adjunct;Ion Didina - Contabil sef; Tucra-Branga Dan Valeriu - Sef serviciu logistic; Simion Dumitru Catalin - Compartiment achizitii publice;Pop Ovidiu - Consilier juridic; Mesesan Rares - Compartiment financiar; Soanca Alin -Compartiment tehnic; Iozsa Daniela - Compartiment achizitii publice. Se vor prezenta: 1. Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al ofertantului va include furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
2. Pentru Persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de informatii privind cifra de afaceripe ultimii3 ani. Se solicita ca ofertantulsa fiavut media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, cel putin egala cu valoarea estimata a celuimaimare contract subsecvent, respectiv 603540 lei .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: 1. Formularulnr. 5 ? Informatiigenerale. Se solicita ca ofertantulsa fiavut media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, celputin egala cu valoarea estimata a celuimaimare contract subsecvent, respectiv 603540 lei.Nota: In cazulin care ofertantulisidemonstreaza situatia economica sifinanciara invocand sisustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunciacesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm alpersoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptulca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederi lor art. 180 siale art.181 l i t. a), c1) sid)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Ofertantulare obligatia de a face dovada ca dispune o retea de distributie a carburantilor la nivelnational , dintre care cel putin una in fiecare resedinta de judet, vecin cu judetulClujsicel putin una in municipiulCluj-Napoca siBucuresti . Statiile propriisau partenere/afiliate vor avea implementat sistemulde al imentare pe baza de bonurivalorice.
Cerinta 2Declaratie privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii3 ani.
In vederea sustinerii declaratiei se solicita prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa valoarea, perioada de livrare si beneficiari.
Ofertantulare obligatia de a face dovada ca in ultimiitrei ania furnizat carburant auto in valoare egala sau maimare de 603540 lei.
Cerinta 3Ofertantulva prezenta certificate de conformitate emis de RegistrulAuto Roman (RAR-OCP) sau al te documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor care fac obiectulcontractului , identificata clar prin referire la specificatiisau standarde relevante, conform OrdinulMinistrului Transporturilor, Constructiilor siTurismuluinr. 2135/2005, pentru aprobarea Reglementari lor privind omologarea sicertificarea produselor simaterialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum siconditiile de introducere pe piata a acestora - RNTR 4;
Ordonanta Guvernuluinr. 80/2000 privind certificarea sau omologarea echipamentelor, pieselor de schimb simaterialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum siconditiile de comercializare siutilizare a acestora, cu modi ficarile sicompletarile ulterioare;
Cerinta 1Ofertantulva prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemuluide management al calitatiiconform standarduluiISO 9001:2008 sau echivalent. In cazuluneiasocieri , aceasta conditie trebuie indeplinita individualde fiecare asociat, pentru partea din contract (activi tatea) pe care acesta o indeplineste.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se va prezenta lista cuprinzand numarulsiamplasamentele statiilor de distributie de pe teritoriulRomanieiprin intermediulcarora se va face livrarea carburanti lor pe baza de bonurivalorice.1. Se va prezenta Formularulnr. 6 -Declaratie privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii3 ani. In vederea sustinerii informatiilor prezentate in Formularulnr. 6 se solicita prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa valoarea, perioada de livrare si beneficiari.Nota: In cazulin care ofertantulisidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sisustinerea acordata de catre o alta persoana, atunciacesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unuiangajament ferm alpersoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptulca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele tehnice siprofesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica siprofesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 siale art.181 lit. a), c1) sid).1. Se va prezenta Certificat de conformitate emis de RegistrulAuto Roman (RAR-OCP) pentru produsele care fac obiectulcontractuluisau al te documente emise de organisme abilitate in acest sens1. Ofertantulva prezenta documente emise deorganisme nationale sau internationale acredi tatecare sa confirme implementarea sistemuluidemanagement alcalitatiiconform standarduluiISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2500177
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce contin noi preturi.Autoritatea contactanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la CNSC si la autoritatea contractanta in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoarea luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Avram Iancu al judetului Cluj - Compartiment juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 69-71, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400124, Romania, Tel. +40 264591255, Email: [email protected], Fax: +40 264593873, Adresa internet (URL): www.isucj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2013 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer