Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Carburanti auto (MOTORINA TIP EURO 5 SI BENZINA FARA PLUMB) pe baza de bonuri valorice ( BVCA)


Anunt de participare numarul 136633/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT PENTRU CONTROLUL IN TRANSPORTUL RUTIER
Adresa postala: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 736692843, In atentia: D-LUI IONUT IRINEL IFRIM, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.isctr.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate de control in transporturi
Activitate (activitati)
Altele: autoritate de control in transporturi
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carburanti auto (MOTORINA TIP EURO 5 SI BENZINA FARA PLUMB) pe baza de bonuri valorice ( BVCA)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediu din bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se doreste achizitionarea de combustibil pentru parcul auto al institutiei pe baza de bonuri valorice (BVCA)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata pana la data de 31.12.2012 este de 60372 bonuri valorice in valoare de 50 lei fiecare. Suplimentar contractul se va putea prelungi prin act aditional in conformitate cu art. 6, alin. (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006, pe o durata de maxim 4 luni. Valoarea estimata a contractului pentru aceasta perioada este de maxim 20% din valoarea initiala a contractului, adica 12.074 bonuri valorice. Valoarea totala estimata a contractului este de 72.446 bonuri valorice in valoare de 50 lei fiecare.
Oferta se elaboreaza/intocmeste avand in vedere cantitatea+valoarea contractului pana la 31.12.2012.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 434, 363 si 2, 921, 235.6RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se poate prelungi pe o durata de maxim 4 luni, in conditiile in care va exista finantare.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G.de P.-48.687, 00 lei.Perioada de valabilitate a G.P.va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, G.P. va fi emisa fie in numele asoc. fara a se crea o noua personalitate juridica, in numele Liderului asocierii (se va atasa la scrisoarea de garantie aceasta imputernicire semnata de asociati) sau in numele oricarui membru al asocierii.G.de P. se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . G.P.trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre sit.prevazute la art. 87 din HG 925/2006 .Daca CNSC respinge contestatia - ca nefondata a.c. retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin (1) , lit b) din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma: 6.214, 36 lei.G. de P. si suma care poate fi retinuta din garantia de participare s-au calculat in raport cu valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2012. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA.Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, ce se va exprima in lei sub forma de scrisoare de garantie bancara precum si alte instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritatii contractante dar nu mai tarziu de cinci zile lucratoare de la semnarea contractului de achizitie.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)-Formular 4.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006- Formular 5. In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic ( doar punct/puncte de lucru implicate in derularea contractelor), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;
2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare /puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;
Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.a) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat. (prezentarea formularului de la punctul 1 si 2).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010- Formular 7, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 8 din sectiunea Formulare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - CUCLICIU VIRGILIU MIHAIL - INSPECTOR DE STAT SEF
- STOICA MINODOR TOMA - DIRECTOR DIRECTIA STRATEGIE SI MANAGEMENT
- BAGHINA FLORIN RADU - DIRECTOR DIRECTIA FINANCIARA
- BOBOS RADU ANTON - DIRECTOR DIRECTIA TRANSPORT LOGISTICA SI ADMINISTRATIV
- DOCU ADRIANA - DIRECTOR DIRECTIA JURIDICA SI RESURSE UMANE
- BELDIMAN IONUT - DIRECTOR DIRECTIA INFORMARE SI INFORMATIZARE
- IFRIM IONUT IRINEL - SEF SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE- SERBANOIU EUGENIA ELENA - SEF SERVICIUL RESURSE UMANEMEMBRII CONSILIULUI DE CONDUCERE AL ISCTR: - ELENA GABRIELA MOCANU- AUREL DUMITRESCU- LIZETA VOLCINSCHI- MIHAELA SIMIONAtentie:
a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularb. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Ptr. persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.
b) - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.
Atentie:
a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
b. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul. Autoritatea contractanta va solicita in cazul in care oferta este castigatoare , inainte de transmiterea comunicarii ? sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?-
c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
d. Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea Contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventie sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.
Ptr.persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a livra produsele care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Atentie:
a. Documentele sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: completarea Formularului 8 -Fisa de informatii generale cu
declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru buna desfasurare a contractului de furnizare , ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie de alimentare in fiecare judet
Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestora - Formular 10-din sectiune Formulare.
Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 10 - Lista cuprinzand asociatii/subcontractorii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere-Formularul 11 - Acord de asociere-din Sectiune formulare.
Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora - Formular 10-din Sectiune Formulare.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 10 ? din Sectiunea formulareAceasta lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare-Formularul 12 - Acord de subcontractare- din Sectiune formulareIn cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Operatorii economici trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 12:00
Locul: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, etaj 6 camera 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic are dreptul la un imputernicit si un insotitor al acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al a.c.in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA SI RESURSE UMANE
Adresa postala: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 374930814, Email: [email protected], Fax: +40 213116680, Adresa internet (URL): www.isctr.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer