Licitatie Publica - Carburanti auto pe baza de bonuri valorice (B.V.C.A.)
Anunt de participare numarul 27669/13.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr.14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Tel.0264-598875, Email: [email protected], Fax: 0264-405383, Adresa internet (URL): www.ubbcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carburanti auto pe baza de bonuri valorice (B.V.C.A.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UBB str.M.Kogalniceanu nr.1, magazia de carburanti.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 349, 973.55RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie carburanti auto pe baza de bonuri valorice (B.V.C.A.) prin procedura de licitatie deschisa, necesare activitatii parcului auto din structura UBB.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
23111200-0-Benzina fara plumb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 349, 973.55RON
II.2.2) Optiuni
Da
Modificarea preturilor implica recalcularea cant.ce poate fi livrata pe bonul de valoare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu solicitam.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata prin Trezoreria Cluj.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori, nu obliga la formarea unei noi persoane juridice. Se solicita legalizarea grupului de operatori, numai in cazul in care oferta este desemnata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ( formular 12A; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 din O.G. 34/2006 ( formularul 12B; Fisa de informatii generale despre ofertant; certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decalaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani ( Formular 12 D din Ord. 155/2006 ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
449 / 06.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria UBB str. I.C. Bratianu nr.14 orar 12-14 L-V sau OP in contul IBAN RO86TREZ2165005XXX006896
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 11:00
Locul: str. I.C. Bratianu nr. 14. Serviciul Aprovizionare al UBB
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Acces direct si nerestrictionat la documentatia de atribuire, publicata in SEAP. Conditie minima - sa dispuna de cel putin o statie de distributie operationala in fiecare resedinta de judet pentru benzina fara plumb si motorina.Pentru aceasta, operatorul economic are obligatia de a prezenta o lista a statiilor de distributie de pe teritoriul Romaniei. Oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea indicata, sau dupa expirarea termenului limita pentru depunere, este considerata intarziata, se returneaza nedeschisa si este declarata respinsa in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Evaluarea ofertelor se face pe total pret oferta.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti ofera acelasi pret, departajarea se va efectua prin numarul de statii teritoriale de distributie (de alimentare). Modul de lucru al comisiei de evaluare, se va desfasura in conformitate cu prevederile din HG 925/2006. Pe parcursul derularii acordului-cadru, ca urmare a modificarii pretului carburantilor auto, se va recalcula cantitatea de carburant ce poate fi livrata pe bonul de valoare pentru carburanti auto, respectiv modificarea cantitatii de bonuri de valoare pentru carburanti auto de achizitionat. Cantitatea va putea fi modificata pe parcursul derularii acordului-cadru, in functie de nevoile autoritatii contractante, de asigurarea fondurilor financiare si de eventualele modificari legislative aparute pe parcursul derularii contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0210310464, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Dorobantilor nr.2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400020, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UBB, Biroul Juridic
Adresa postala: str.I.C.Bratianu nr.14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Tel.0264405303
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2007 14:18