Licitatie Publica - CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARD - MOTORINA
Anunt de participare numarul 149221/08.02.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC ECOVOL SA
Adresa postala: B-DUL DUNARII, VOLUNTARI, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 77190, Romania, Punct(e) de contact: UBERTI FLORENTIN, Tel. +40 212703067, Email: [email protected], Fax: +40 212703067, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
Altele: SERVICI PUBLICE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARD - MOTORINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ORAS VOLUNTARI
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
220.000 LITRI MOTORINA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
220.000 LITRI MOTORINA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 397, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Oferta completa= 27.940lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) a unui ordin de plata confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul RO89FNNB001302502632RO03 deschis la Credit Europe Bank - Voluntari. c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Nota: suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria autoritatii contractante de catre ofertant este de 5000 lei. d) in cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie exclusiv din operatorii economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP. In cazul in care unui ofertant i s-a respins contestatia ca nefondata conform art. 278 indice 1 alin. 1 lit b din OUG nr. 34/2006, i se va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimativa a contractuluisuma de 5176, 99lei. Prevederile alin 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conform art. 278 incice 1 alin. 2. 2% din valoarea contractului fara tva in conformitate cu prevederile art. 90 al. 1 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaDeclaratie pe proprie raspundere art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca ofertantul/candadatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conf. Notificarii ANRMAP nr. 149/2013.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitate, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 1 alin. 4 din HG nr. 925/2006.
Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind neincadarea in situatia prevazuta la art.69(1) din OUG 34/2006 (Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Uberti Florentin - Director General; Stroe Stefan ? Sef Autobaza; Cretu Maria-Mirabela - Contabil Sef; Albulescu-Gheorghe Emilia-Georgeta ? Sef of. Juridic; Dregan Teodor ? Sef serv. DP; Giurgiu Victor ? sef serv. Salubritate; Uidilescu Elena - contabil) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in oroginal sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semanatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PRECIZAREA CIFREI DE AFACERI GLOBALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULAR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU STATIILE DE ALIMENTARE
EN ISO 9001/2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULAREFORMULAR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Lituaniana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2014 10:00
Locul: Voluntrai, bld. Dunarii, nr. 52A, judet Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: in cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, ofertantilor in cauza. Datle de depunere a propunerilor finanicare si al sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta in conditiile prevederilor OUG 34/2006, de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECOVOL SA - OF. JURIDIC
Adresa postala: BLD. DUNARII NR. 52 A, Localitatea: VOLUNTARI, Cod postal: 77190, Romania, Tel. +40 212703067, Email: [email protected], Fax: +40 212703067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2014 15:15