Licitatie Publica - carburanti auto pe baza de carduri
Anunt de participare numarul 74158/25.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Adresa postala: Strada Progresului nr 18, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210212, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA-LOREDANA DIGULESCU, Tel.40372712365, Email: [email protected], Fax: 0253210074, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
carburanti auto pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARDURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09132200-5-Benzina cu plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
09132100-4 BENZINZ FARA PLUMB - 35.000 LITRI
09132200-5 BENZINA CU PLUMB-5.000 LITRI09134220-5 MOTORINA-120.000 LITRI
Valoarea estimata fara TVA: 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare 1%8000
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul unic al asigurarilor sociale de sanatate si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea safie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-privind eligibilitatea -formular 12A original-declaratie privind neincadrarea in situatie - formular 12B original-certifiact privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata si a taxelor catre stat si cele locale
la 30.12.2008-certificat inregistrare la Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant recent- declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani formular 12 D
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-opratorul economic sa faca dovada ca are cat mai multestatii de distributie in toate judetele tarii si mai ales in judetul Gorj pentru tipul de carburant solicitat;
- certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2009 12:00
Locul: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ , STR PROGRESULUI NR 18 TG-JIU , GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OFERTANTI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALDE DEZVOLTARE ACONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STRAVEPOLEUS NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02131104641, Email: [email protected], Fax: 02131104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SAJ GORJ
Adresa postala: STR PROGRESULUI NR 18, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210218, Romania, Tel.40372712365, Email: [email protected], Fax: 021210218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2009 07:47