Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - carburanti auto pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 36912/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Adresa postala: Strada PROGRESULUI NR 18, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210218, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA-LOREDANA DIGULESCU, Tel.0253228428, Email: [email protected], Fax: 0253210074
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Adresa postala: STR PROGRESULUI NR 18, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210218, Romania, Tel.0253228428, In atentia: d-nei Digulescu Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0253210074
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Adresa postala: STR PROGRESULUI NR 18, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210218, Romania, Tel.0253228428, In atentia: d-nei Digulescu Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0253210074
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Adresa postala: STR PROGRESULUI NR 18, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210218, Romania, Tel.0253228428, In atentia: d-nei Digulescu Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0253210074
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
carburanti auto pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SAJ GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
carburant auto pe baza de carduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111200-0 - Benzina fara plumb (Rev.1)
23111300-1-Benzina cu plumb (Rev.1)
23121200-3-Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CARDURI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 020, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare-10200 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul unic al asigurarilor sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-privind eligibilitatea -formular 12A original
-declaratie privind neincadrarea in situatie -formular 12B original
-certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata si a taxelor catre stat si cele locale la 30.09.2007
-certificat inregistrare la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant recent-declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani formular 12 D
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-operatorul economic sa faca dovada ca are cat mai multe statii de distributie in toate judetele tarii pentru tipul de combustibil solicitat ;
-certificat ISO 9001-Ddovada ca societatea are document, implementat si mentine un sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: cu chitanta la casieria unitatii sau cu OP in contul IBAN RO09TREZ3365041XXX002049 , CUI 5632539 DESCHIS la TREZORERIA TG-JIU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2007 10:00
Locul: SAJ GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE A OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE REZOLVARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: ADRESA POSTALA: STR STRAVEPOLEUS NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SERVICIULUI JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Adresa postala: STR PROGRESULUI NR 18, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210218, Romania, Tel.0253228428, Email: [email protected], Fax: 0253210074
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2007 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer