Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Carburanti auto pentru parcul de autovehicule al inspectoratului si pentru centrala termica pe combustibil lichid din cadrul Sectiei de pompieri Barzava"


Anunt de participare numarul 134029/17.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA VASILE GOLDIS AL JUDETULUI ARAD
Adresa postala: STRADA ANDREI SAGUNA NUMARUL 66 - 72 ARAD, Localitatea: Arad, Cod postal: 310037, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN CARAN, Tel. +4 0257251212, Email: [email protected], Fax: +4 0257256712, Adresa internet (URL): www.isuarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Carburanti auto pentru parcul de autovehicule al inspectoratului si pentru centrala termica pe combustibil lichid din cadrul Sectiei de pompieri Barzava"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STRADA ANDREI SAGUNA NUMARUL 66 - 72 ARAD , Localitatea: Arad , Cod postal: 310036 , Romania
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina euro 5, motorina pentru incalzire si bonuri valorice universale carburanti auto in cuantum de 25% din valoarea contractului, pentru parcul propriu al I.S.U. "Vasile Goldis" al judetului Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mtorina euro 5 min: 160.000l - max: 240.000l in functie de necesar si suplimentarea bugetului alocat initial
Valoarea estimativa minima a contractului initial valabil pana la 31.12.2012 este de 838709.68lei, iar valoarea estimata maxima pana la 31.12.2012 p1us 4 luni prelungire este de 1.284.274, 19lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 838, 709.68 si 1, 284, 274.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractulinitial, se poate prelungi cu max 4 luni, pana la atingerea valorii estimative maxime
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
12580.65 lei.Perioada de de valabilitate a garantiei de participare este egala cu cea a ofertei de participare. 25685.48 lei reprezentand 2 % din valoarea estimativa a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Certificat de participare cu oferta independrenta, conform Ordinului nr. 314/2010 si a Declaratiei privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006col. ing. Ioan BOGDANESCU ? Inspector Sef
col. Lucian CAMPEANU ? Jurist
cpt. Oana ? Antoanela STANCU ? Contabil Sef
lt. col. Catalin CARAN - Sef Serviciu Logistic Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala si certificatul constatator.
Persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Anexa la Formularul B2 din Sectiunea III) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleObligatii contractualeBilant contabilInformatii privind cifra de afaceriSolvabilitate patrimonialaLichiditate generala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principale livrari de produse similare in ultimii 3 aniFisa experienta similaraRecomandareInformatii privind dotarile specificeResurse umane si structura managementuluiInformatii privind subcontractanti/asociatiiStandarde de asigurarea calitatiiAutorizatie de livrare produse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare pe www.e-licitatie.ro ; la telefon 0257.25.12.12 sau la sediul autoritatii contractante 2 runde (calificare si faza finala) durata 48 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
col. ing. Ioan BOGDANESCU ? Inspector Sefcol. Lucian CAMPEANU ? Juristcpt. Oana ? Antoanela STANCU ? Contabil Seflt. col. Catalin CARAN - Sef Serviciu Logistic Persoane juridice romane
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce contin noi preturi. Autoritatea contactanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.S.U. "Vasile Goldis" Arad - birou consilier juridic
Adresa postala: Adresa postala: Arad. Str. Andrei SAGUNA, Nr. 66-72 , Localitatea: Arad , Cod postal: 310037 , Romania, Localitatea: Arad, Cod postal: 310037, Romania, Tel. +4 0257251212, Email: [email protected], Fax: +4 0257256712, Adresa internet (URL): www.isuarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 07:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer