Licitatie Publica - Carburanti auto pentru parcul de autovehicule al inspectoratului si pentru centrala termica pe combustibil lichid din cadrul Sectiei de pompieri Barzava
Anunt de participare numarul 143287/23.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA VASILE GOLDIS AL JUDETULUI ARAD
Adresa postala: STRADA ANDREI SAGUNA NUMARUL 66 - 72 ARAD, Localitatea: Arad, Cod postal: 310036, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu GALE, Tel. +40 257251212, Email: [email protected], Fax: +40 257256712, Adresa internet (URL): www.isuarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carburanti auto pentru parcul de autovehicule al inspectoratului si pentru centrala termica pe combustibil lichid din cadrul Sectiei de pompieriBarzava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Arad. Str. Andrei SAGUNA, Nr. 66 - 72, cod 310036, Romania.
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina si benzina euro 5, motorina pentru incalzire si bonuri valorice universale carburanti auto in cuantum de 25% din valoarea contractului, pentru parcul propriu al I.S.U. "Vasile Goldis" al judetului Arad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata:
- motorina 180000 litri
- benzina 20000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 016, 129.02RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si cuantumul garantiei de participare este de 10161.29 lei, respectiv 1% din valoarea estimata a contractuluiLa procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata, pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare depusa in alte valute se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei prevazute la Art. 278^1/OUG34/2006, precizam expres faptul ca se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278^1 alin.(1)lit.a)/OUG34/2006.Mod de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar in contul RO34TREZ0215005XXX014005 deschis la Trezoreria ARAD, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (60 de zile). 2% din valoarea conractului fara TVA adica 20322.58 lei si se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti, sau alta modalitate prevazuta la art. 90 din H.G. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69ยน din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 7 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspunderePersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt:
Col. ing. Ioan BOGDANESCU
Mr. Oana STANCU
Lt. col. Catalin CARAN
Col. Lucian CAMPEANU
Cpt. Otilia BUTA
Cpt. Caludiu GALE
Plt. Ciprian DRAGAN
Cerinta nr. 3Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formular 8 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspundere
ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 9 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundere
Cerinta nr.5Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 10 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundere
Cerinta nr.6
Ofertantul nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei depunerii oferteiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Certificate de atestare fiscale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul si punctele de lucru implicate in contract. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de ORC in care informatiile trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte
obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul
Constatator emis de ONRC - in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Bilanturile contabile la datele de: 31.12.2009, 31.12.2010,
31.12.2011
inregistrate la D.G.F.P.
Cerinta nr. 2
Informatii generale, in care se va completa cifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la datele de: 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 inregistrate la D.G.F.P.Completarea Formularului 15 ? Informatii Generale ? inclusiv larubrica cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Ofertantul va prezenta certificat de conformitate emis de RAROCP sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor care fac obiectul contractului, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, conform Ord. Min. Transporturilor, Constructiilor si Turismului nr. 2135/2005, pentru aprobarea Reglementarilor
privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata a acestora - RNTR 4; O.G. nr. 80/2000 privind certificarea sau omologarea
echipamentelor, pieselor de schimb si materialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum si conditiile de comercializare si utilizare a acestora, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 2
Ofertantul are obligatia de a face dovada ca a furnizat produse similare prezentei achizitii-Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; prezentarea
cel putin a unui document/copie parti relevante ale contractului/procesverbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii.
Cerinta nr. 3
Ofertantul are obligatia de a face dovada ca dispune pe toata perioada de derulare a contractului de o retea de statii de distributie (proprii sau partenere/afiliate) prin care sa acopere intreg teritoriul Romaniei, respectiv de minim o statie proprie sau in parteneriat, in fiecare resedinta de judet vecin cu judetul Arad si cel putin una in municipiul Arad prin intermediul carora va furniza, pe baza bonurilor valorice, carburantii solicitati de autoritatea contractanta. Statiile proprii sau partenere/afiliate vor avea implementat sistemul de alimentare pe baza de bonuri valorice. Se va prezenta lista cuprinzand numarul si amplasamentele statiilor de distributie de pe teritoriul Romaniei prin intermediul carora se va face livrarea carburantilor pe baza de bonuri valorice.
Standarde de asigurarea a calitatii si a mediului din partea operatorului economic pentru domeniul de activitate specific.
certificate emise de organisme de certificare independente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste conformitatea sistemului de management al calitatii cu standardul SR EN ISO 9001/2008 si certificate emise de organisme de certificare independente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste conformitatea sistemului de management al calitatii mediului cu standardul SR EN ISO 14001/2005, toate aceste certificate putand fi depuse in oricare dintre formele original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: Certificat de conformitate emis de RAR-OCP pt. produsele care fac obiectul contractului sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens.- Formular 13 semnat si stampilat Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade delivrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- prezentarea cel putin a unui document/copie parti relevante ale contractului/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii.Se va prezenta: - lista cuprinzand numarul si amplasamentele statiilor de distributie de pe teritoriul Romaniei prin intermediul carora se va face livrarea carburantilor pe baza de bonuri valorice.Certificate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de reofertare (runda): PRETUL;A.C. va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi, prin intermediul SEAP, doar in cazul in care sunt cel putin doi candidati. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi si va fi generat si transmis automat de catre sistem la adresa de posta electronica(e-mail)a fiecarui ofertant declarat admisibil;inform. care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: clasament;preturile sau valorile initiale, precum si cele noi;numarul de runde a licitatiei electronice: 1 (una) runda;licitatia electronica va incepe dupa doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; durata unei runde: 1 (una) zi; la solicitarea A.C., operatorii economici au obligatia prezentarii in original a noii propuneri financiare finale, semnata si stampilata.In cazul prezntarii unui singur ofertant licitatia electronica se vadesfasura intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3151265
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2013 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce contin noi preturi. Autoritatea contactanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.S.U. "Vasile Goldis" Arad - birou consilier juridic
Adresa postala: Arad. Str. Andrei SAGUNA, Nr. 66 - 72, Localitatea: Arad, Cod postal: 310036, Romania, Tel. +40 257251212, Email: [email protected], Fax: +40 257256712, Adresa internet (URL): www.isuarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2013 12:21