Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CARBURANTI AUTO SI BVCA-URI PENTRU PERIOADA 2013-2017


Anunt de participare numarul 145643/08.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Bucovina al judetului Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr 14, loc Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720225, Romania, Punct(e) de contact: Apetrei Viorel, Tel. +40 0230524426, Email: [email protected], Fax: +40 0230524432, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CARBURANTI AUTO SI BVCA-URI PENTRU PERIOADA 2013-2017
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Suceava, str. Universitatii, nr. 14
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 307, 022.09 si 14, 090, 530.27RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: C.S. nr. 1: sep.-dec. 2013; C.S. nr. 2: ian.-dec. 2014; C.S. nr. 3: ian.-dec. 2015; C.S. nr. 4: ian.-dec. 2016; C.S. nr. 5: ian.-aug. 2017; Cantitatea minima propusa a fi achizitionata pt. cel mai mare C.S. - lotul nr. 1 este: 480 tone (respectiv 568.047 litri ); Cantitatea minima propusa a fi achizitionata pt. cel mai mare C.S. - lotul nr. 2 este: 100 tone (respectiv 137.931 litri ).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de carburanti auto din depozitele furnizorului si de bonuri valorice pentru carburanti auto pentru perioada septembrie 2013 ? august 2017, cu plata la livrare.
Achizitionarea urmatoarelor cantitati:
- lotul nr. 1 (motorina euro diesel 5): minim 360 ? maxim 1920 (tone)C.S. nr. 1: min 30 ? max 160 (t);C.S. nr. 2, 3, 4: min 90 ? max 480 (t);C.S. nr. 5: min 60 ? max 320 (t);
- lotul nr. 2 (benzina fara plumb CO 95): minim 28, 2 ? maxim 399, 7 (tone)C.S. nr. 1: min 2, 5 ? max 33 (t);C.S. nr. 2, 3, 4: min 7 ? max 100 (t);C.S. nr. 5: min 4, 7 ? max 66, 7 (t);
- lotul nr. 3 (BVCA-uri in valoare de 50 lei): minim 500 ? maxim 5000 (buc)(echivalent a min. 5 - max. 35 tone benzina/motorina)C.S. nr. 1-5: min 100 ? max 1000 (buc file a 50 lei);(echivalent a min. 1 - max. 7 tone benzina/motorina).
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, pentru cantitatea minima - lotul 1:668802.6 lei
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, pentru cantitatea minima - lotul 2:60641.77 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
22458000-5-Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea urmatoarelor cantitati:
- lotul nr. 1 (motorina euro diesel 5): minim 360 ? maxim 1920 (tone)C.S. nr. 1: min 30 ? max 160 (t);C.S. nr. 2, 3, 4: min 90 ? max 480 (t);C.S. nr. 5: min 60 ? max 320 (t);
- lotul nr. 2 (benzina fara plumb CO 95): minim 28, 2 ? maxim 399, 7 (tone)C.S. nr. 1: min 2, 5 ? max 33 (t);C.S. nr. 2, 3, 4: min 7 ? max 100 (t);C.S. nr. 5: min 4, 7 ? max 66, 7 (t);
- lotul nr. 3 (BVCA-uri in valoare de 50 lei): minim 500 ? maxim 5000 (buc)(echivalent a min. 5 - max. 35 tone benzina/motorina)C.S. nr. 1-5: min 100 ? max 1000 (buc file a 50 lei);(echivalent a min. 1 - max. 7 tone benzina/motorina).
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 307, 022.09 si 14, 090, 530.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: - lotul nr. 1 (motorina euro diesel 5): 41.911, 31lei- lotul nr. 2 (benzina fara plumb CO 95): 6.492, 57lei- lotul nr. 3 (BVCA-uri in valoare de 50 lei): 2.016, 13leiForma de constituire: prin virament bancar in contul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta ?Bucovina? al judetului Suceava, nr. RO74TREZ59123610120XXXXX, deschis la Trezoreria Suceava, cod fiscal 4244490 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Valabilitate: Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste in procent de 5 % din valoarea fara TVA pentru fiecare contract subsecvent ce urmeaza a fi incheiat.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010).
Se completeaza formularul nr. 1.Cerinta nr. 2: Declaratie privind eligibilitatea.
Se completeaza formularul nr. 2.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se completeaza formularul nr. 3.
Nota : In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul are datorii exigibile de plata, conform prevederilor art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se completeaza formularul nr. 4.
Persoanele cufunctii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
- col. dr. HOFFMAN Dan ? Imputernicit Inspectorului sef
- col. POPOVICI Sorin - Imputernicit Prim adjunct al Inspectorului sef
- lt. col. GHIATA Costica ? Adjunct al Inspectorului sef
- cpt. PELINARIU Mihaita ? Sef serviciu logistic
- col. HURJUI Olga ? Contabil sef
- mr. BOTEZAT Cristian ? Consilier juridic
Nota: In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila.Cerinta nr. 5: Certificat fiscal emis de primarie, din care sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii de plata catre bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 6: Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice sau unitatile subordonate, din care sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii de plata catre bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.Cerinta nr. 2: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica: certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.Cerinta nr. 3: (pentru persoanele straine)
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Cifra medie de afaceri globale, calculata pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in lei si euro (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul anual lei/valuta comunicat de BNR).
Cerinta nr. 2: Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza formularul nr. 5.Nota : Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 ani sa fie de min. : - 1.337.605, 2 lei pentru lotul nr. 1 (motorina euro diesel 5)- 121.283, 54 lei pentru lotul nr. 2 (benzina fara plumb CO 95).Copie dupa bilant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2: (valabila doar pentru lotul nr. 3 ? BVCA-uri)
Lista cu statiile de livrare carburanti in baza Bonurilor Valorice pentru Carburantii Auto.
Cerinta nr. 1: Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza formularul nr. 6.Principalele livrari de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente/contracte emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nota: Lista cuprinzand principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani trebuie sa contina informatii despre: - un contract de furnizare care a avut ca obiect livrarea a minim 480 tone (568.047 litri ) motorina euro diesel 5 (lotul nr. 1) si- un contract de furnizare care a avut ca obiect livrarea a minim 100 tone(137.931 litri) benzina fara plumb CO 95 (lotul nr. 2).Lista cu statiile de livrare carburanti in baza Bonurilor Valorice pentru Carburantii Auto.Nota: Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie de livrare in fiecare judet care sa furnizeze motorina euro diesel 5 si benzina fara plumb CO 95 in baza BVCA-urilor ce urmeaza a fi achizitionate.Prezentarea in copie a unui certificat ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
603488
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce contin noi preturi, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Contractele de furnizare vor fi incheiate pentru cantitatile minime de carburanti/BVCA-uri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune respectand prevederile art. 256, indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.S.U. "Bucovina" Suceava - compartimetul achizitii publice
Adresa postala: str. Universitatii, nr 14, loc Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720225, Romania, Tel. +40 0230524426, Email: [email protected], Fax: +40 0230524432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2013 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer